حوادث تلخ و شیرین هفته گذشته

پلیس، ناجی مرد مسافر شد

در هفته‌ای که گذشت، مردمسافری که هنگام تردد در شهرستان فامنین به دره سقوط کرده و داخل خودرویش گرفتار شده بود، با حضور به‌موقع پلیس نجات یافت . مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان فامنین تماس گرفت و گفت خودرویی به دره سقوط کرده و راننده در خودرو گرفتار شده است . ماموران با اطلاع از ماجرا در محل حادثه حضور یافته و همه جا را جستجو کرده و به کمک یکی از کشاورزان که در آن حوالی در تردد بود، خودرو را درحالی که به درون دره سقوط کرده بود یافتند و راننده را به کمک آتش نشانان و امدادگران هلال احمر و اورژانس نجات دادند. فرد مصدوم به بیمارستان منتقل شد. حال او رضایتبخش اعلام شده است .
کد خبر: ۸۴۹۵۲۷

نجات جان 2 مادر باردار

دو مادر باردار که در سانحه رانندگی گرفتار شده بودند، با حضور به موقع امدادگران نجات یافتند. روز جمعه گذشته در محور جعفریه دو خودروی سواری وانت و تیبا با هم تصادف کردند که به مصدومیت 9 نفر منجر شد و همگی به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند. در میان آنها دو زن باردار وجود داشتند که با حضور به موقع امدادگران در محل حادثه نجات پیدا کردند.

نوه ناخلف

رئیس پلیس فتای استان «هرمزگان» نیز از شناسایی فردی که از حساب بانکی مادربزرگش به صورت غیرمجاز برداشت می‌کرد، خبر داد. سرهنگ «قرائی‌پور» در تشریح این خبر گفت: پس ازدریافت پرونده‌ای از کلانتری 14 نخل ناخدا شهرستان بندرعباس، در مورد شکایت پیرزن 70 ساله به علت برداشت غیرمجاز از حساب بانکی‌اش پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت. شاکی با حضور در پلیس فتا اظهار داشت که مدتی قبل با مراجعه به بانک متوجه شدم از سال گذشته مبالغی از حسابم کسر می‌شود دراین مدت کارت خود را در اختیار نوه‌ام جهت خرید روزانه قرار داده بودم. با اقدامات فنی و پیگیری‌های کارشناسان مشخص شد برداشت از حساب شاکی در قالب خرید کارت شارژ، توسط نوه 19 ساله وی صورت گرفته است.

جدایی از همسر مدیر

مرد جوان زمانی که دید همسرش مدیر ساختمان شده، تصمیم به جدایی گرفت.

چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم مدیریت ساختمانمان را بر عهده گرفته و مرتب درگیر کارهای ساختمان است. او مجبور است هر روز و هرشب برای گرفتن پول شارژ و تعمیرات ساختمان سراغ همسایه‌ها برود. گاهی اوقات با آنها جر و بحث هم می‌کند. هرچه به او می‌گویم که مدیریت را تحویل بده و خودت را خلاص کن فایده‌ای ندارد. من دوست ندارم همسرم مرتب با این و آن سر و کله بزند و به خاطر پول با همه دعوا کند. هر شب وقتی خسته از کار به خانه بر می‌گردم، مرتب زنگ در خانه‌مان را می‌زنند و در مورد مشکلات ساختمان با همسرم صحبت می‌کنند. از دست این‌کارهایش کلافه شدم.

مرد جوان ادامه داد: آخرین بار به او گفتم یا مدیریت را تحویل بده یا من دیگر به خانه نمی‌آیم. همسرم هم شروع کرد به جنجال و دعوا؛ تا جایی که تصمیم گرفتم از او برای همیشه جدا شوم. بعد از صحبت‌های این مرد، قاضی همسرش را هم به دادگاه احضار کرد تا صحبت‌های او را هم بشنود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها