سوال نظرسنجی برنامه این هفته 90 به انتخاب بهترین مدافع چپ بعد از انقلاب ایران اختصاص داشت. بینندگان 90 باید از میان اصغر حاجیلو، رضا شاهرودی، مجتبی محرمی، مهرداد میناوند و صادق ورمزیار بهترین مدافع چپ ایران را انتخاب می‌کردند. در نهایت نیز مجتبی محرمی با کسب 6/42 درصد آرا بهترین مدافع چپ بعد از انقلاب ایران شد.
کد خبر: ۸۴۸۴۰۲

بعد از او، مهرداد میناوند با کسب 6/18 درصد و رضا شاهرودی با 8/17 درصد آرا رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص دادند.

محرمی درباره این انتخاب به فارس گفت: خیلی خوشحالم که توسط مردم انتخاب شدم و این نشان می‌دهد که مردم آگاه هستند و حافظه تاریخی خود را فراموش نکرده‌اند. از تمام آنهایی که حمایت کرده‌اند تشکر می‌کنم و می‌گویم که لیاقت من این عنوان نبوده است و از من بهتر قبل از انقلاب بوده‌اند و هستند. مثل اسکندریان و محراب شاهرخی... امیدوارم بتوانم این همه محبت را جبران کنم. زمانی که بازی می‌کردم این خوب بودن وظیفه من بوده است و کار خاصی نمی‌کردم، ولی از حالا به بعد کارم سخت‌تر می‌شود.

محرمی درباره رقیبانش در این انتخاب هم گفت: آقای حاجیلو بزرگ من هستند و در قبال ایشان خودم را در این جایگاه نمی‌بینم. با ورمزیار، میناوند و شاهردوی هم همبازی بودم و مخلص آنها هم هستم. همه این نفرات عالی هستند. من کوچک همه اینها هستم.

گفتنی است پیش از احمدرضا عابدزاده، جواد زرینچه، محمد پنجعلی و سیدجلال حسینی برای تیم رویایی برنامه 90 که مختص بهترین بازیکنان بعد از انقلاب هستند، انتخاب شده بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها