یک پیرمرد انگلیسی به بهانه ازدواج، دختر مستخدم خود را اغفال کرد.
کد خبر: ۸۳۸۳۱۷

یک پیرمرد انگلیسی که اسکوفیلد نام دارد و از سال‌ها قبل همراه خانواده‌اش در ایران زندگی می‌کند به اتهام اغفال دختر مستخدمه‌اش تحت تعقیب ماموران کلانتری 2 تهران قرار گرفت.

جریان اغفال دختر که اعظم نام دارد موقعی برملا شد که همسر پیرمرد انگلیسی از رابطه آن‌دو آگاه شد. همسر اسکوفیلد به محض اطلاع از رفتار غیرعادی همسرش با اعظم به کلانتری 2 تهران رفت و علیه اعظم به اتهام فراهم کردن مزاحمت برای شوهرش شکایت کرد. ماموران کلانتری، اعظم را برای تحقیقات به کلانتری احضار کردند.

اعظم وقتی متوجه شد، همسر اسکوفیلد دست به چنین کاری زده است خشمگین شد و ضمن تسلیم شکایتی علیه اسکوفیلد نزد ماموران گفت، حالا که کار به اینجا کشیده شد من باید حقایقی را عنوان کنم. او سپس اضافه کرد: 12 سال قبل بنا به توصیه اسکوفیلد من همراه مادرم به منزل این شخص نقل مکان کردیم. از چندی قبل اسکوفیلد نسبت به من رفتار غیرعادی نشان داد و چون با عکس‌العمل شدید من روبه‌رو شد، گفت قصد دارد از همسرش جدا شود و با من ازدواج کند و به این بهانه از مدت‌ها قبل با من رابطه نامشروع برقرار کرد. هر بار به او می‌گفتم چرا با هم عروسی نمی‌کنیم او از من مهلت می‌خواست تا از همسر پیرش جدا شود و در یک فرصت مناسب با هم ازدواج کنیم، تا این‌که همسرش به این موضوع پی برد. با اعلام شکایت از طرف اعظم، ماموران او را برای معاینه به اداره پزشکی قانونی فرستادند . پس از اخذ نتیجه پزشکی قانونی، ماموران اسکوفیلد را به کلانتری جلب کردند و همراه دختر مستخدمه به دادسرای شمیران فرستادند. دادیار شعبه دوم تحقیق دادسرای شمیران که مسئول رسیدگی به پرونده شده است از ماموران کلانتری خواست در مورد ادعای شاکیان پرونده تحقیقات لازم را انجام دهند و سپس پرونده را همراه آنها به دادسرای مربوط بفرستند. (روزنامه اطلاعات - 22 شهریور 1357)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها