این فیلم سینمایی روز گذشته در آستانه فروش 6 میلیارد تومانی قرار گرفت

موج جدید استقبال از فیلم «محمد(ص)»

پنجشنبه شب فروش فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله(ص)» به کارگردانی مجید مجیدی از مرز 5/5 میلیارد تومان عبور کرد و به نظر می‌رسد با فروش شب گذشته این فیلم باید رکورد شش میلیارد تومان را فعلا برای آن در نظر گرفت. این در حالی است که از روز سه‌شنبه‌ پیش رو 46 سالن سینمای تجهیز شده دیگر به سینماهای نمایش‌دهنده فیلم اضافه می‌شود و همین‌طور بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس هم به طور طبیعی موج دوم و جدید استقبال از آخرین ساخته مجیدی را به همراه خواهد داشت تا امیدواری‌ها برای تبدیل این فیلم به عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای کشور افزایش یابد.
کد خبر: ۸۳۶۸۶۵

به گزارش جام‌جم، در واپسین روزهای تابستان که از آن با عنوان فصل سفر و اوقات فراغت یاد می‌شود، تنور اکران فیلم‌های سینما همچنان گرم مانده است و در این بین فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله(ص)» یکه‌تازی می‌کند.

محمدرضا صابری، مدیرعامل شرکت پخش نور تابان درباره فروش این فیلم به فارس گفت: پنجشنبه شب، فروش این فیلم به 151 میلیون تومان در تهران و بیش از 190 میلیون تومان در شهرستان‌ها رسید که با این حساب پایان روز پنجشنبه فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» مرز پنج میلیارد و 500 میلیون تومان را رد کرد و پیش‌بینی می‌شود با توجه به اقبال خوب مخاطبان، فروش فیلم جمعه شب (شب گذشته) در کمتر از 25 روز نمایش به فروش شش میلیارد تومان دست یابد. او درباره تجهیز برخی سالن‌های نمایش توسط بنیاد مستضعفان توضیح داد: تعدادی سالن همایش در شهرهای بدون سینما وجود داشت که شناسایی شد و با سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان سالن‌ها تجهیز و به سیستم نمایش مناسب مجهز گردید و در فاز اول 46 سالن آماده بهره‌برداری شد که روز سه‌شنبه همزمان این 46 سالن با نمایش فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» افتتاح می‌شود.

«مزار شریف» 34 میلیون

اما یکی دیگر از فیلم‌هایی که این روزها در اکران سینماها توجه‌ها را به خود معطوف داشته، فیلم سینمایی «مزار شریف» به کارگردانی عبدالله برزیده است. غلامرضا فرجی، مدیر فروش و بازاریابی حوزه هنری هم درباره فروش این فیلم توضیح داد: هفته آخر سفرهاست و مردم اکثرا در سفر هستند و مخاطب سینما کاهش یافته است. فیلم «مزار شریف» نیز از این قاعده مستثنا نبوده است. در روز چهارشنبه دو میلیون و 250 میلیون تومان فروش داشتیم و در روز پنجشنبه فیلم پنج میلیون و 150 میلیون تومان در گیشه کسب کرد. در مجموع فیلم 34 میلیون و 900 هزار تومان ظرف کمتر از ده روز فروش داشته است.

آغاز اکران «دلتنگی‌های عاشقانه»

«دلتنگی‌های عاشقانه» ساخته‌ رضا اعظمیان را باید تازه‌ترین فیلمی دانست که رنگ اکران به خود دیده است. امیر قطبی، مدیر فروش دفتر فیلمیران نیز درباره فروش فیلم «دلتنگی‌های عاشقانه» که از روز چهارشنبه اکران شده است، گفت: فیلم در تهران 17 سالن سینما در اختیار دارد و چهارشنبه چهار میلیون تومان و پنجشنبه 9 میلیون تومان فروش داشته است.

او درباره فروش فیلم «دوران عاشقی» توضیح داد: نمایش فیلم وارد هفته هشتم شد و در تهران یک میلیارد و 460 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 770 میلیون تومان دست یافت که در مجموع فروش فیلم دو میلیارد و 230 میلیون تومان بوده است.

فیلم اول ملاقلی‌پور میلیاردی شد

آن‌طور که ایسنا گزارش داده، فروش «قندون جهیزیه» هم در پایان هفته‌ پنجم اکران از مرز یک میلیارد تومان گذشت. این فیلم کمدی با در اختیار داشتن 18 سالن در تهران و 12 سالن در شهرهای دیگر، تاکنون فروشی بالغ بر یک میلیارد و 20 میلیون تومان داشته است. این فیلم که اولین ساخته‌ علی ملاقلی‌پور است، به خاطر تبلیغات خیابانی کارگردان از چند هفته پیش بار دیگر مورد توجه قرار گرفته است، به‌خصوص روایت شیرین داستان این فیلم می‌تواند اوقات خوشی را برای مخاطبان در سالن‌های سینما فراهم کند.

«مردن به وقت شهریور» یک و نیم میلیارد فروخت

فیلم دیگر سینماها «مردن به وقت شهریور» به کارگردانی هاتف علیمردانی است که از هفتم مردادماه در حال اکران است و تاکنون توانسته به فروشی بالغ بر یک میلیارد و 530 میلیون تومان دست پیدا کند.

به گفته‌ داریوش بابائیان، مدیر پخش شکوفا فیلم، این فیلم تا پنجشنبه‌ گذشته با در اختیار داشتن 68 سالن سینما در تهران و دیگر شهرها از امروز وارد هفته‌ هشتم نمایش خود شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها