تیم دونفره ایران فینالیست هفته دوم مسابقات تنیس فیوچرز تهران شد.
کد خبر: ۸۳۴۵۹۹
راهیابی تیم دونفره ایران به فینال تنیس فیوچرز تهران

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از فدراسیون تنیس ، در هفته‌ دوم مسابقات تنیس فیوچرز تهران، تیم دو نفره ایران توانست به فینال این ر‌قا‌بت‌ها راه یابد اما در جدول انفرادی، تنیس بازان ایران از دور مسابقات حذف شدند.

در مرحله نیمه نهایی جدول دو نفره تیم البرز اخوان و محسن حسین زاده با نتیجه‌ دو بر صفر (4 – 6 و 2 – 6) تیم جاوا خیشویلی از گرجستان و سورچنکو از روسیه را شکست داد.

تیم امیر والا معدنچی از ایران و توماس فانکات از استرالیا نیز با نتیجه‌ دو بر صفر (2 – 6 و 3 – 6) تیم ارگرمن از ترکیه و مونتبان از هلند را از پیش‌رو برداشت و حریف تیم ایران شد.

در مرحله یک هشتم نهایی جدول انفرادی نیز انوشاهقلی با نتیجه‌ دو بر صفر (6 – 4 و 6 – 2) بازی را به فرانسیس وایبرت از فرانسه واگذار کرد.

شاهین خالدان با نتیجه‌ دو بر صفر (6 – 2 و 7 – 5) برابر ایوان ندلکو از روسیه شکست خورد.

محمد مهذب نیا در دیدار با دیمیتری سورچنکو از روسیه ست اول را هفت بر پنج پیروز شد و ست دوم را سه بر پنج واگذار کرد. در ست سوم نیز حریفش انصراف داد و این بازیکن به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت، اما در این مرحله با نتیجه‌ دو بر صفر (6 – 0 و 6 – 1) مغلوب ماکسیم جانویر از فرانسه شد.

جانویر فرانسوی در مرحله یک هشتم نهایی معین محمدی یکی دیگر از تنیس بازان ایران را با نتیجه‌ دو بر صفر (1 – 6 و 1 – 6) شکست داده بود.

در مرحله نیمه نهایی این ر‌قا‌بت‌ها تونی آندرویچ از کرواسی با متیو مارفیا از ایتالیا بازی می‌کند، ایوان ندلکو نیز به مصاف ماکسیم جانویر می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها