رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان - آمریکا

پرویز هادی به دور دوم رفت

جام جم ورزشی: 4 نماینده کشتی آزاد ایران حریفان خود را در رقابت‌های جهانی شناختند که در این میان پرویز هادی با قرعه بسیار سختی مواجه شد.
کد خبر: ۸۳۴۵۴۹
رحیمی،یزدانی،قاسمی و هادی حریفان خود را شناختند

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از فدراسیون کشتی، مراسم قر‌عه‌کشی اوزان 57 ،70، 74 و 125 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان برگزار شد و چهار نماینده کشتی آزاد ایران حریفان خود را شناختند.

در وزن 57 کیلوگرم حسن رحیمی، دارنده یک مدال طلا و دو برنز جهان و با تجربه‌ترین عضو تیم ‌ملی در دور نخست مقابل پدرو رودریگز از ونزوئلا مبارزه خواهد کرد و در صورت برتری در مرحله یک شانزدهم نهایی با برنده مبارزه از اسدالله لاچینو از بلاروس و داردان سیلا از کشور کوزوو به روی تشک خواهد رفت.به غیر از کشتی گیر داغستانی الاصل بلاروس،کشتی‌گیر آمریکا دیگر چهره نامدار در گروه رحیمی است.

در وزن 70 کیلوگرم حسن یزدانی جوان که او نیز برای نخستین بار پا به این ر‌قا‌بت‌ها گذاشته است و مدال طلای جوانان جهان را در اختیار دارد در اولین مصاف خود مقابل یانگ جانگ از کره جنوبی به روی تشک خواهد رفت و در صورت برتری در مرحله یک هشتم نهایی با برنده مبارزه یوآن رینوسو از اوکوادور و میروسلاو کاریف از بلغارستان دیدار خواهد کرد.

در وزن 74 کیلوگرم علیرضا قاسمی که او نیز برای نخستین بار در این ر‌قا‌بت ها حاضر می‌شود و مدال طلای جوانان آسیا را در کارنامه دارد در دور نخست مقابل کارملو لومیا از ایتالیا مبارزه خواهد کرد و در صورت برتری با اوگنی ندلکو از مولداوی مصاف می‌کند.

جردن باروز دارنده 2 مدال طلای جهان از آمریکا در گروه قاسمی قرار دارد و او در دیدار سرگروهی به احتمال فراوان با جردن باروز روبرو خواهد شد.

در غیر این صورت قاسمی مقابل او همانند تمامی ورزشکاران ایران به روی تشک نخواهد رفت.

در وزن 125 کیلوگرم پرویز هادی که مدال طلای باز‌ی‌های آ‌سیا‌یی در کارنامه خود دارد با قرعه بسیار سختی روبرو شد و در دور نخست در دیداری سخت مقابل الکسی شیماروف بلاروس که نایب قهرمانی بازی‌های اروپایی و قهرمانی سال 2011 جهان را در کارنامه دارد به میدان خواهد رفت و در صورت برتری در دور بعد و در مرحله یک هشتم نهایی با برنده مبارزه سوسلان گاگوئف از اسلواکی و فرخود آناکولوف از تاجیکستان مصاف خواهد کرد.طاها آْکگول و بلال ماخوف در گروه هادی قرار دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها