دریاخواری ادامه دارد/ آقای انصاری از مشکین‌شهر تاکید کرده که علاوه بر زمین خواری‌های اخیر بتازگی دریاخواری نیز در کشور به وجود آمده است. بر همین اساس خوب است مسئولان هرچه سریع‌تر جلوی این کار را بگیرند.
کد خبر: ۸۳۴۱۲۹

امنیت جاده‌ها را دریابید/ آقای رضاییان از اصفهان گلایه کرده که وضعیت جاده ایذه به اصفهان بسیار اسفبار است. خوب است مسئولان وزارت راه به وضعیت این جاده رسیدگی کنند.

تعویض کارت با اعمال شاقه/ آقای کاظمی از کرمانشاه گلایه کرده از اسفند سال 93 برای تعویض کارت پایان خدمت خود اقدام کرده‌ام، ولی تاکنون این کارت به دست من نرسیده است.

دیوار کوتاه پاداش فرهنگیان/ یک شهروند هم اعتراض کرده با گذشت بیش از یک سال از بازنشستگی ما، هنوز آموزش و پرورش مبلغی را به ما بابت پایان کار پرداخت نکرده است.

ایرانسل آنتن نمی‌دهد/ آقای سیلاخوری از تهران خبر داده که آنتن‌دهی سیمکارت‌های ایرانسل در محدوده بلوار میرداماد، مسجد الغدیر چندروزی است قطع است و مسئولان شرکت نیز در این زمینه جواب قانع‌کننده‌ای نمی‌دهند.

ایرانسل داریم، ولی در واقع نداریم/ خانم حسینی از گیلان پرسیده چرا بتازگی به هیچ وجه نمی‌توان با سیمکارت‌های ایرانسلی که شارژ ریالی ندارند، تماس گرفت؟

یک عذرخواهی هم از مسافران نکردند/ خانم صنعت‌دوست از ساری تعریف کرده که از مسافران ساعت 9 و10 دقیقه شب چهارشنبه ساری به مشهد هواپیمایی ماهان از فرودگاه ساری بودیم که به علت نقص فنی هواپیما، حدود 80 مسافر را تا ساعت 12 شب معطل کردند و بدون عذرخواهی گفتند پرواز کنسل است و به منزل برگردید.
این حق اجحاف شده از ما مسافران که برای کار یا زیارت قصد سفر به مشهد مقدس را داشتیم، چه کسی باید پس بگیرد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها