معاون برون‌مرزی سازمان صدا و سیما:

سیمای اردو عید غدیر 24 ساعته می‌شود

به گزارش روابط عمومی معاونت برون‌مرزی، دکتر محمد اخگری گفت: ظرفیت‌های فنی موجود در معاونت برون‌مرزی امکان توسعه شبکه‌ها را برای بهتر دیده شدن طی 24 ساعت به ما می‌دهد؛ لذا این شبکه با استفاده از ظرفیت‌های موجود و کنداکتور پلکانی 24 ساعته می‌شود تا امکان استفاده مخاطبان در ساعات مختلف فراهم آید.
کد خبر: ۸۳۳۴۵۹

اخگری با اشاره به زیرساخت‌های مناسب این معاونت در بخش تولید افزود: به منظور تقویت کیفی تولیدات، تمـام سیستم‌های تولیــد اعـم از رادیـــو و تلویزیون به سیستم دیجیتـــال تبدیل شده و این فرآیند امکان توسعه در بستر وب و استفاده از ظرفیت‌های اینترنت را برای اطلاع‌رسانی بهتر در حوزه برون‌مرزی فراهم کرده است. وی خاطرنشان کرد: با اقدامات جدیدی که صورت گرفته است تا پایان امسال شاهد چهره جدیدی از رادیوهای برون مرزی با عنوان رادیو ۲ مبتنی بر وب ۲ خواهیم بود. در شیوه جدید رادیوهای برون‌مرزی با استفاده از ظرفیت چند رسانه‌ای اینترنت و با استفاده از بستر اینترنت و موبایل اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

معاون برون‌مرزی صدا و سیما با اشاره به لزوم پوشش همه‌جانبه رسانه‌های برون‌مرزی ایران از طریق ماهواره و اینترنت و حتی شبکه‌های کابلی گفت: رادیوهای برون‌مرزی در برخی مناطق علاوه بر اینترنت از موج اف‌ام و در برخی مناطق که امکان پخش اف‌ام وجود ندارد، از موج کوتاه استفاده می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها