فهرستی که رئال مادرید برای مذاکره جدی و سپردن هدایت تیم به مربی جدید آماده کرده بود، لو رفت .سایت گل مدعی است 3مربی در فهرست رئال مادرید قرار دارند که یکی از آنها دیدیه دشام ، بازیکن سابق تیم ملی فرانسه و مربی تیم موناکوی فرانسه است.
کد خبر: ۸۲۸۸۲

دشام در مصاحبه با روزنامه لوپاریزین چاپ فرانسه گفت که رئالی ها مذاکرات مفصلی با او داشته اند، ولی آینده مشخص می کند چه کسی سرمربی جدید رئال خواهد شد.
خاویر ایروره تا و ویکتور فرناندز 2مربی دیگر فهرست رئال هستند. البته هیچ بعید نیست که پای مربی چهارم و پنجمی هم به میان کشیده و حتی هدایت رئال به آن مربیان واگذار شود.

8 بازی در برنامه کره جنوبی
تیم ملی فوتبال کره جنوبی تا جام جهانی 2006یعنی در کمتر از 6ماه ، 8مسابقه تدارکاتی انجام خواهد داد که 4مسابقه از این تعداد با تیمهای ملی حاضر در جام جهانی است.
به گزارش سایت گل ، تیم کره ابتدا با امارات عربی متحده در دبی و سپس با روسیه و دانمارک در عربستان ، هندوراس و کرواسی در هنگ کنگ و سرانجام با مکزیک ، امریکا و باشگاه گالاکسی در امریکا مسابقه خواهد داد.

سائوپائولو در فینال جام باشگاه های جهان
تیم فوتبال سائوپائولوی برزیل با پیروزی مقابل الاتحاد عربستان به فینال جام قهرمانی باشگاه های جهان رسید.
دیروز 2تیم سائوپائولو و الاتحاد در یوکوهاما با هم بازی کردند که این بازی در نیمه اول با تساوی یک یک و در پایان بازی با برتری 3بر 2تیم برزیلی به پایان رسید. دیگر دیدار نیمه نهایی ، امروز بین 2تیم دپورتیوولاکرونیای اسپانیا و لیورپول انگلیس انجام خواهد شد.
دیدارهای رده بندی و نهایی روز یکشنبه در یوکوهاما انجام خواهد شد.

پائولتا و بهترین فصل زندگی
مهاجم 32ساله و پرتغالی پاری سن ژرمن حق دارد که در مصاحبه با اکیپ چاپ فرانسه بگوید این فصل ، بهترین فصل زندگی من است.
پائولتا که در 18بازی 12گل به ثمر رسانده و با نفر دوم جدول گلزنان فرانسه 5گل فاصله دارد، به اکیپ می گوید: روزهای شاد و خوب و امیدوار کننده ای است.
شروع خوبی در این فصل داشته ام و به سال آینده بسیار خوشبینم. او را همراه با تیم ملی پرتغال در جام جهانی خواهیم دید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها