اشپیتم آرفی بازیکن خارجی که چند سال پیش به عضویت پرسپولیس درآمد و به‌دلیل نیمکت‌نشینی طولانی از این تیم جدا شد، ظاهرا شکایتش از سرخ پوشان تهران به جایی نرسیده است.
کد خبر: ۸۲۶۴۹۲

آرش نجفی مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس،در این باره به سایت باشگاه گفت: آرفی قبل از این‌که به فیفا شکایت کند شکایت خود را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران برده و حکم آن نیز صادر شده است و این یعنی او صلاحیت این کمیته را به رسمیت شناخته است و صدور حکم نیز به معنای ورود کمیته انضباطی به موضوع بود. فیفا نیز براساس مستندات طرفین دعوی شکایت این بازیکن را رد کرده و حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را جاری دانسته است.

تمایل مولر برای حضور در منچستر

ستاره بایرن مونیخ آلمان علاقه‌ خود را برای پیوستن به منچستریونایتد انگلیس اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، پس از آنکه باستین شواین اشتایگر، هافبک ملی‌پوش بایرن مونیخ به جمع شیاطین سرخ پیوست، حالا مولر نیز بعد از 198 بازی برای بایرن مونیخ علاقه‌مند پیوستن به منچستریونایتد در تابستان جاری است. لوئیس فان خال سرمربی هلندی شیاطین سرخ، نیز علاقه‌مند است برای خرید مهاجم 25 ساله تیم ملی فوتبال آلمان بیش از 60 میلیون پوند هزینه کند.

کارل هاینس رومنیگه، نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ نیزدراین باره گفت: البته که مولر در یونایتد حقوق بیشتری دریافت خواهد کرد.

مربی آرژانتینی برای چوگان

توماس گیلرموآشر مربی و داور بین‌المللی آرژانتینی چوگان، امروز (دوشنبه) مرداد ماه وارد تهران می‌شود. وی که به منظور آموزش جدیدترین قوانین و تکنیک‌های چوگان و ارتقای سطح بازی چوگان بازان از طرف فدراسیون به ایران دعوت شده است، از مربیان و داوران سرشناس و با سابقه این رشته محسوب می‌شود و سابقه بازی در لیگ‌های بین‌المللی و معتبر چوگان آرژانتین و دیگر کشورهای جهان را در کارنامه خود دارد.

افتتاح آزمایشگاه تجهیزات ورزشی

رئیس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از هزینه دو میلیارد تومانی برای ساخت آزمایشگاه استاندارد تجهیزات ورزشی خبر داد.

مصطفی مدبردر حاشیه افتتاح آزمایشگاه استاندارد امکانات تخصصی ورزشی گفت: این نمایشگاه در یک سال مجهز شد و دو میلیارد تومان هزینه برده است. ما پنج مدل آزمایشگاه داریم.

همچنین به آزمایش وسایلی مانند توپ،‌ چمن مصنوعی، صندلی، کف‌پوش مجهز شده‌ایم. تمام ورزشگاه‌هایی که در وزارت ورزش هستند ما مکلف هستیم به آنها رایگان سرویس بدهیم. همچنین بخش خصوصی هم بخواهد با ما همکاری کند با حداقل قیمت می‌توانیم با آنها همکاری کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها