شیوه‌های مشترک تروریسم؛ از مدعیان مجاهدت برای خلق تا القاعده و داعش

نقشه بازی تروریست‌ها یکی است

تائید ترور دانشمندان هسته‌ای توسط وزیر دفاع اسرائیل

موشه یعلون، وزیر دفاع اسرائیل در مصاحبه با روزنامه آلمانی اشپیگل تلویحا اظهار کرد: اسرائیل ممکن است برای توقف برنامه هسته‌ای ایران، دانشمندان هسته‌ای این کشور را ترور کند.
کد خبر: ۸۲۴۳۵۴

به گزارش خبرگزاری صداوسیما و به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص، یعلون در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است شاهد مرگ تعداد بیشتری از دانشمندان هسته‌ای ایران از طریق حملات تروریستی با بدافزارهایی که به شبکه‌های رایانه‌‌ای ایرانی‌ها منتقل می‌شود، ‌باشیم، اظهار کرد: ما باید برای دفاع از خودمان آماده باشیم. من مسئول جان دانشمندان ایرانی نیستم.

هاآرتص نوشت: با اظهارات موشه یعلون می‌توان گمان برد که اسرائیل در ترور دانشمندان هسته‌ای ایران دست داشته است. وزیر دفاع اسرائیل همچنین در بخش دیگری از این گفت‌وگو مدعی شده در صورت نقض توافق صورت گرفته توسط ایران، ممکن است اسرائیل تاسیسات هسته‌ای ایران را بمباران کند. وی اظهارکرد: این موردی است که ما باید درباره آن بحث کنیم، اما کاملا روشن است با این راه یا هر راه دیگری، جاه‌طلبی‌های هسته‌ای ایران باید متوقف شود. وی افزود: ما به هیچ عنوان نمی‌توانیم از یک ایران با تسلیحات هسته‌ای چشم‌پوشی کنیم. ما ترجیح می‌دهیم این کار از طریق یک توافق یا تحریم حل شود، ولی در نهایت، اسرائیل باید بتواند از خودش دفاع کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها