حجت‌الاسلام سالک، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه صدا و سیما برای مقابله با هجمه‌های بین‌المللی کافی نیست.
کد خبر: ۸۲۲۸۲۰
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس: بودجه صدا سیما کافی نیست

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سالک در این باره توضیح داد: دولت، حدود 9000 میلیارد ریال از اعتبار 16 هزار میلیارد ریالی صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران را در ردیف پرداخت‌های خود قرار خواهد داد. دولت، صدا سیما را ملزم کرده است که 7000 میلیارد ریال باقیمانده را از طریق منابع مالی داخلی از جمله تبلیغات بازرگانی تامین کند.

با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمنان و رسانه‌های معاند این میزان بودجه برای رسانه ملی کافی نبوده و امیدواریم در تصویب بودجه سال 95 و برنامه ششم توسعه کشور، بودجه این سازمان افزایش یابد.

وی با اشاره به جلسه مشترک با رئیس رسانه ملی در مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه موضوع نظارت بر صدا و سیما و انتظارات نمایندگان از رسانه ملی بررسی شد.

به گفته رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین کارگروهی برای بررسی پیوست حکم دکتر سرافراز که از سوی مقام معظم رهبری به ایشان ابلاغ شده بود، تشکیل شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که نقش رسانه ملی در ارتقای فرهنگ عمومی کشور بسیار مهم و نقش اول است، گفت: رسانه‌ها باید با اطلاع‌رسانی مستند و شفاف و به دور از انتقادات تخریبی نقش ارزنده خود را ایفا کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها