پخش سریال‌های «تعبیر وارونه یک رویا» به کارگردانی فریدون جیرانی، «تنهایی لیلا» ساخته محمدحسین لطیفی و سریال خارجی «آقای دکتر» از روز شنبه از شبکه‌‌های یک، سه و پنج آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۱۸۴۹۴

تعبیر وارونه یک رویا در شبکه یک

به گزارش روابط‌عمومی سیما، مجموعه تلویزیونی تعبیر وارونه یک رویا از شنبه ساعت 22 در جدول پخش شبکه یک قرار می‌گیرد. این سریال در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای تولید شده و از شنبه تا چهارشنبه هر هفته پخش می‌شود. تصویربرداری این مجموعه ادامه دارد و طبق برنامه‌ریزی تا دهم مرداد به پایان خواهد رسید. امیر جعفری، پانته‌آ بهرام، داریوش ارجمند، فرهاد قائمیان، قاسم زارع، فرزین صابونی، الهام کردا، نیما نادری، نگار عابدی، آزاده سدیری، صفا آقاجانی، علی صالحی، کریم امینی، ابراهیم عزیزی، نیلوفر شهیدی، دانیال حسین‌زاده، ستاره حسینی، سهیل ساعی و ساناز حاذق‌سا، بازیگران ایرانی این مجموعه هستند.

آقای دکتر در شبکه 2

مجموعه خارجی جدید آقای دکتر به کارگردانی کیم مین‌سو و کیم جین‌وو برای بینندگان شبکه دو دوبله شده است. این مجموعه از شنبه 3 مرداد هر شب ساعت 23 پخش می‌شود .

این سریال داستان مرد جوانی به نام پارک شی‌اون است که مبتلا به اوتیسم است و با مشکلات زیادی در زندگی‌اش روبه‌رو می‌شود، اما تلاش می‌کند بر آنها غلبه کند.

تنهایی لیلا در شبکه 3

سریال «تنهایی لیلا» با پایان یافتن مجموعه تلویزیونی سری دوم دردسرهای عظیم 2 از شنبه ساعت 21 به مخاطبان شبکه سه ارائه می‌شود. مینا ساداتی، بهروز شعیبی، اکبر زنجانپور، حسن پورشیرازی، آفرین عبیسی، نسرین مقانلو، برزو ارجمند، رضا رویگری، سعید داخ و بهادر زمانی بازیگران این سریال هستند.

دختر امپراتور در شبکه 5

پخش سریال «دودکش» به کارگردانی محمدحسین لطیفی چند روزی است از شبکه پنج شروع شده است. بعد از این سریال که در 26 قسمت تولید شده، سریال کره‌ای دختر امپراتور در جدول پخش شبکه پنج قرار می‌گیرد. دختر امپراتور در 52 قسمت دوبله شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها