جام جم ورزشی: امید عمیدی با پیروزی مقابل حریف کره ای به نشان طلای رقابتهای تکواندوی یونیورسیاد دست پیدا کرد و هفتمین مدال طلای کاروان دانشجویان ایران را بر گردن انداخت.
کد خبر: ۸۱۶۳۰۱
عمیدی هفتمین طلایی ایران در یونیورسیاد

جام جم ورزشی - امید عمیدی در دیدار پایانی رقابت های وزن 87- کیلوگرم تکواندوی یونیورسیاد با غلبه بر حریف کره ای به مقام قهرمانی رسید و هفتمین مدال طلای کاروان دانشجویان ایران را کسب کرد. عمیدی در این دیدار با کلاه و ضربه گیر قرمز مقابل دون این کیو قرار گرفت و در راند اول یک بر صفر برنده شد. راند دوم و سوم نتیجه مساوی شد. در نهایت در راند طلایی عمیدی اولین امتیاز را گرفت و در نهایت 4 بر 3 پیروز شد.

عمیدی برای رسیدن به فینال در دور اول با قرعه استراحت روبه رو شد و در ادامه با شکست نمایندگانی از ساحل عاج، مکزیک و ترکیه راهی فینال شد.

در مقابل نیز حریف کره ای نمایندگانی از بلاروس ، لهستان و چین را شکست داد و به فینال وزن هفتم رسید.

با مدال طلای عمیدی تعداد مدال های تیم تکواندوی ایران در بخش مبارزه به عدد هفت رسید. آرمین هادی پور، سعید رجبی، احمد خسرو فر، امید عمیدی و اکرم خدابنده پنج مدال طلا را برای ایران به ارمغان آوردند. جواد امیری، مهران عسگری نیز به برنز یونیورسیاد رسیدند. تیم تکواندو مردان با هشت نماینده و کسب شش مدال قهرمان بیست و هشتمین دوره رقابت های تکواندو دانشجویان جهان شد.

فردا (دوشنبه) در آخرین روز مسابقات تکواندو برای اولین بار، رقابت های تیمی تکواندو نیز برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها