حق‌کشی در مسابقات قرآن دبی

رحیم خاکی، قاری بین‌المللی کشورمان با انتشار یادداشتی در یکی از صفحات اجتماعی، مظلومیت نماینده ایران در نوزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی و بی‌عدالتی در نتایج این مسابقات را روایت کرده است.
کد خبر: ۸۱۵۶۵۱

به گزارش ایکنا، مراسم اختتامیه و اعلام نتایج نوزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی، در حالی برگزار شد که کمیته داوران در کمال ناداوری و ناباوری، «فیصل بن محمد بن مزعل الحارثی»، از عربستان را به‌عنوان نفر نخست این مسابقات اعلام کردند.

این در حالی است که «محمدحسین بهزادفر»، قاری و حافظ کشورمان در این دوره از مسابقات تنها شرکت‌کننده‌ای بود که کاملا بدون غلط خواند، اما حتی در بین ده نفر اول هم جای نگرفت.

در این دوره از مسابقات که در رشته حفظ کل قرآن کریم برگزارشد، یکی از قوی‌ترین حافظان قرآن ایران و نفر نخست مسابقات سراسری قرآن شکوفه‌ها یعنی محمد‌حسین بهزاد‌فر به نمایندگی از کشورمان حضور داشت و در روز مسابقه تلاوتی قوی ارائه کرد و تنها شرکت‌کننده‌ای بود که هیچ غلط حفظی نداشت.

بسیاری از حاضران در مسابقات تا پیش از برگزاری آیین اختتامیه، نماینده ایران را شایسته کسب مقام نخست می‌دانستند، اما با اعلام نفرات برتر، بهزادفر حتی در بین ده نفر اول هم جای نگرفت.

حضور قدرتمند بهزاد‌فر در مسابقات باعث شده بود بسیاری از شرکت‌کنندگان و حاضران در مسابقات به سراغ او بیایند و با او عکس یادگاری بگیرند. اما نتایج مسابقات بهت آنها را هم بر انگیخت.

رحیم خاکی، قاری بین‌المللی قرآن کریم یکی از حاضران در این رقابت‌ها بود که از نزدیک شاهد حضور قدرتمند نماینده کشورمان بود و بعد از اعلام رأی ناعادلانه داوران، یادداشتی در یکی از صفحه‌های اجتماعی خود منتشر کرد.«باز هم ناداوری... حق‌خوری در حد لیگ مریخ... امشب محمدحسین مظلوم واقع شد. واقعا رتبه اولی تنها جایگاه عادلانه ایشون بود... اما حتی جزو ده نفر هم انتخابش نکردند... تمام خستگی بر تن ما ماند... دو شب پیش هم که محمدحسین نفر سوم صوت زیبا شد بناچار به رتبه سوم ایشان صحه گذاشتند... دوستان عزیز بنده حقیر رو در حد کمترین معلم قبول دارند، می‌دانند که امکان نداره براساس احساسات این‌گونه اظهارنظر کنم... انصافا جای تاسف داشت و این اتفاق پیوسته جزو بدترین خاطرات زندگی من باقی خواهد ماند... از نظر اینجانب محمدحسین بهزادفر به شایستگی نفر اول مسابقات بود... خسته نباشی عزیز... خسته نباشی دلاور... نوزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی دبی».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها