خوردبین: با جذب دو بازیکن دیگر بهترین تیم می‌شویم

فیفا، پرسپولیس را جریمه کرد

محسن مسلمان هافبک تهاجمی ذوب‌آهن به دنبال مذاکره با پرسپولیسی هاست و‌ قرار شده شخصا نسبت به دریافت رضایت‌نامه از باشگاهش اقدام کند.
کد خبر: ۸۱۴۹۵۴

محسن مسلمان در در مورد حضورش در باشگاه پرسپولیس و این‌که می‌گویند با مسئولان این باشگاه به توافق رسیده است، گفت: من با مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکره کردم و صحبت‌های خوبی هم مطرح شد، اما هنوز قراردادی امضا نکرده‌ام. در واقع حضور من در پرسپولیس قطعی نیست، چون با ذوب‌آهن قرارداد دارم و باید از این باشگاه رضایت‌نامه بگیرم.

وی در پاسخ به این پرسش تسنیم که آیا احتمال دارد باشگاه ذوب‌آهن برای صدور رضایت‌نامه‌اش سخت‌گیری کند، خاطرنشان کرد: فعلا نمی‌دانم چه شرایطی به وجود خواهد آمد. بعد از این‌که وضعیتم روشن شد، بهتر می‌توانم در این مورد اظهارنظر کنم.

در حالی که پرسپولیس فقط رامین رضاییان، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده و ماریچ کروات را جذب کرده است محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس درباره آخرین شرایط پرسپولیس در نقل و انتقالات گفت: اگر دو یا سه بازیکن دیگر به تیم ما اضافه شود، تیم ما کامل می‌شود و فصل آینده یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر خواهیم بود.

جریمه ۵۳ هزار فرانکی

کمیته انضباطی فیفا باشگاه پرسپولیس را به علت تخلفات در نقل‌وانتقالات و همچنین جابه‌جایی محمدرضا خلعتبری ۵۳ هزار فرانک سوئیس جریمه کرد.

در حکم فیفا آمده است که باشگاه پرسپولیس به دلیل ارسال اطلاعات نادرست محمدرضا خلعتبری لیماکی در TMS این بازیکن و همچنین انجام جابه‌جایی او در خارج از زمان قانونی نقل‌وانتقالات باید 50 هزار فرانک جریمه پرداخت کند.

همچنین در بند دیگری از رأی انضباطی فیفا در خصوص باشگاه پرسپولیس آمده است که این باشگاه بند 14 قانون کمیته انضباطی فیفا را زیر پا گذاشته که به همین دلیل توبیخ شده است. به دلیل رسیدگی به این پرونده و طی شدن روال قانونی آن باشگاه پرسپولیس باید سه هزار فرانک نیز به صورت جداگانه بپردازد.

پرسپولیسی‌ها نمی‌توانند به تخلف‌شان اعتراضی کنند و فقط به میزان مجازات می‌توانند اعتراض داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها