حق‌با‌شماست

مشکلات آبرسانی روستایی

خطر ریزش کوه/ جاده کوهستانی اوشان تابه حال چند بار با ریزش سنگ مواجه شده که آثار آخرین ریزش هنوز در جاده باقی است. این محتوای صحبت و نگرانی آقای گودرزی از اوشان است که می‌گوید با وجود خبررسانی به راهداری منطقه هیچ کاری برای پاکسازی منطقه انجام نشده است .
کد خبر: ۸۱۴۶۲۹

مشکل آب دو روستا/ روستای دریش از توابع سلماس آذربایجان غربی گویا مشکل آبرسانی دارد به‌همین علت شهروندی از دریش از اداره آب منطقه خواسته تا مشکل اهالی این روستا را حل کنند .

پشیمانی یک بازنشسته / آقای رحمانی از تهران باید جزو معدود انصراف‌دهندگان از یارانه نقدی باشد، مردی که بازنشسته است و حالا وقتی می‌بیند همه یارانه دریافت می‌کنند بجز او و خانواده‌اش احساس پشیمانی می‌کند. او می‌خواهد بداند آیا راهی برای ثبت‌نام مجدد
وجود دارد.

روی خط 162

مسکن مهر مشکل‌ساز/ روایت پروژه‌های مسکن مهر مدت‌هاست به مثنوی صدمن کاغذ بدل شده از جمله در استان‌های تهران و البرز که طبق گزارش یکی از شهروندان کرجی برخی از خانواده‌ها همه دارایی‌شان را به حساب پروژه واریز کرده‌اند ولی خبری از خانه‌دار شدنشان نیست .

درخواست تهیه گزارش/ یکی از شهروندان ساکن کرج درخواست تهیه گزارش از شهرک ابریشم را دارد که به گفته او ساکنانش از امکانات اولیه نیز محروم هستند و بیشتر مواقع آب آن نیز قطع است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها