با وجود تمدید قرارداد مهدی طارمی با باشگاه پرسپولیس، مدیران باشگاه بخوبی از دغدغه و نارضایتی هواداران خود پیرامون نقل و انتقالات آگاهند که دیروز حسین عبدی، سخنگوی باشگاه در جمع شماری از آنها حاضر شد و به پرسش‌هایشان پاسخ داد.
کد خبر: ۸۱۳۴۹۲

باشگاه پرسپولیس در ادامه روزهای پرالتهاب نقل و انتقالات دیروز در حالی موفق به جلب نظر مهدی طارمی، مهاجم جوان فصل گذشته خود و تمدید قرارداد با او شد که حسین عبدی، سخنگوی باشگاه نشستی را با هواداران معترض ترتیب داد و با آنها گفت‌وگو کرد.

پس از این دیدار عبدی در جمع خبرنگاران با تائید این نکته که برانکو، گابریل و سیدجلال حسینی را نمی‌خواهد، تصریح کرد: مطمئنا بازیکنان فوق‌العاده و باکیفیتی را جذب خواهیم کرد، اما به دنبال شخص خاصی نیستیم. لیست برانکو را تحویل گرفتیم و طبق آن پیش می‌رویم.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که می‌گویند هیات مدیره با بازیکنان موردنظر برانکو مخالفت می‌کند، خاطرنشان کرد: هیچ بازیکنی خارج از دستور برانکو جذب نمی‌شود. در پایان فصل نقل و انتقالات فهرستی را که برانکو به ما داده را امضا شده به تمام رسانه‌ها ارائه خواهیم کرد تا ببینند هیچ‌ مخالفتی با بازیکنان مورد نظر برانکو نداشته‌ایم.

عبدی درباره این‌که خواسته اصلی هواداران چه بود، گفت: هواداران نگران هستند و این برای ما قابل احترام است. همیشه نمی‌توان همه را راضی کرد. هدف ما راضی کردن اکثریت است. آنها درباره اسپانسر و بودجه پرسیدند که گفتیم باشگاه بودجه خاصی دارد و بر اساس آن پیش می‌رویم. همچنان که استقلال و پرسپولیس دولتی هستند و باید بر اساس بودجه مشخص پیش بروند. خواسته‌های آنها را یادداشت کردم و در جلسه هیات مدیره به اعضا خواهم گفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها