مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خبر داد

پرداخت مابه‌التفاوت حقوق مستمری‌ بگیران از فردا

واریز مابه‌التفاوت افزایش حقوق مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی از واریز مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین مستمری‌بگیران این سازمان همزمان با پرداخت حقوق تیرماه خبر داد و گفت: این مبلغ از هفتم تیر به حساب مستمری بگیران واریز می‌شود.
کد خبر: ۸۱۲۴۷۹

به گزارش فارس و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمدحسن زدا با بیان این که حقوق مستمری‌بگیران تامین اجتماعی از 5 تا 25 هر ماه بر اساس حروف الفبا به حساب آنان واریز می‌شود؛ اظهار کرد: مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین برای آن دسته از مستمری بگیرانی که از 7 تا 25 هر ماه حقوق دریافت می‌کنند همراه با حقوق تیرماه به حساب آنان واریز می‌شود.

زدا ادامه داد: مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه آن دسته از مستمری بگیرانی که 5 و 6 هر ماه حقوق دریافت می‌کنند نیز در روزهای 5 و 6 مرداد پرداخت می‌شود.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی برای آسایش بیشتر و افزایش رضایتمندی مستمری بگیران، حقوق آنان را از 5 تا 25 هر ماه پرداخت می‌کند و مستمری بگیران این سازمان به طور متوسط 5 تا 25 روز زودتر از موعد حقوق خود را دریافت می‌کنند.

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی اعمال بموقع افزایش سالانه حقوق مستمری‌بگیران را نیز از اقدامات بسیار مناسب و رضایت‌بخش سازمان تامین اجتماعی در دو سال اخیر برشمرد و افزود: در دو سال اخیر افزایش حقوق سالانه در کوتاه‌ترین زمان ممکن و از زمان ابلاغ به سازمان تامین اجتماعی در اردیبهشت انجام شده است، در حالی که پیش از این، بعضا پرداخت افزایش حقوق‌ها از مهر ماه هر سال و طی چند قسط انجام می‌شد.

زدا ادامه داد: با توجه به اعلام افزایش حقوق امسال در اردیبهشت‌ به سازمان تامین اجتماعی؛ حقوق فروردین‌ مستمری‌بگیران براساس سال 93 پرداخت شده و مابه‌التفاوت حقوق فروردین‌ماه این عزیزان نیز که معادل 15 تا 17 درصد حقوق سال گذشته است، از 7 تیر پرداخت می‌شود.

برای مشاهده سوابق بیمه با موبایل کلیک کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها