در این فیلم بیننده شاهد صحنه های سرقتی مسلحانه از یک جواهر فروشی از سوی یک باند از سارقان کاملا حرفه ای خواهد بود.
کد خبر: ۸۱۱۶۶۲
سرقت مسلحانه حرفه ای از یک جواهر فروشی + فیلم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از میل آنلاین، حوالی ساعت 12.20 دقیقه به وقت محلی در محله الترنیچام شهر منچستر جواهرفروشی دیوید ام رابینسون در خیابان راه آهن این شهر از سوی 4 سارق مسلح مورد حمله قرار گرفت.

سارقان مسلح نقابدار با یک دژکوب در جواهرفروشی را شکسته و داخل شدند. آنها مامور امنیتی جواهر فروشی را غافلگیر کرده و به او دستور دادند کف زمین دراز بکشد.

یکی از سارقان سپس یک میله آهنی را به عنوان مانعی کار گذاشت تا درهای اتوماتیک امنیتی بسته نشوند. دو سارق دیگر ویترین های جواهرفروشی را شکسته و ساعت های گران قیمتی به ارزش حدود 187 هزار پوند را به داخل ساکی که در دست سارق سوم بود ، ریختند.

چهارمین سارق سیستم امنیتی پوشش دود استتاری جواهرفروشی را به کار انداخت و هر چهار نفر با یک اتومبیل رنجروور مشکی رنگ از محل گریختند. این سرقت اندکی بیش از یک دقیقه به طول انجامید و تصاویر آن ازسوی دوربین های امنیتی جواهر فروشی ضبط شده است.

پلیس اتومبیل سارقان را در فاصله ای دورتر در خیابان فیرمر آشورث کشف کرد و ماموران عقیده دارند که آنها بایک اتومبیل دیگر که ظاهرا یک مرسدس سفید بوده فرار کرده اند.

این سرقت در روز چهارشنبه 10 ژوئن رخ داد و پلیس بعد ازگذشت 12 روز از این حادثه در روز چهارشنبه گذشته تصاویر سرقت را منتشر کرد تا بلکه اطلاعاتی را در مورد سارقان به دست بیاورد.

با هم فیلم این سرقت مسلحانه حرفه ای را ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها