علیرضا حقیقی، دروازه‌بان اول تیم ملی هیچ زمانی برای استراحت نداشت. او که پس از پایان رقابت‌های لیگ پرتغال سریعا به تیم ملی ایران ملحق شد و همراه تیم ملی به ازبکستان و ترکمنستان سفر کرد ، پس از بازگشت به تهران هم به سرعت عازم روسیه شد.
کد خبر: ۸۱۰۱۶۹

حقیقی روز پنجشنبه به روسیه رسید و تمریناتش خود را با تیم کازان آغاز کرد. تمرینات پیش از فصل روبین کازان سنگین است. آنها روزی سه جلسه تمرین میکنند. ساعت 7 و 30 دقیقه میدوند و تمرینات هوازی دارند. ساعت 12 ظهر تمرینات بدنسازی دارند و دوباره به هوازی ادامه میدهند. ساعت 17 هم تمرین پا به توپ خود را برگزار میکنند. حقیقی که خسته به روسیه رسید، در تمرین صبح دیروز حضور نداشت، اما ساعت 12 به تمرینات ملحق شد و در تمرین ساعت 17 هم حضور داشت. حقیقی پس از ورود به تمرینات، با استقبال و برخورد گرم مربیان و همینطور بازیکنان روبهرو شد.

حقیقی در روزهای آخر حضور در پنافیل با مصدومیت زانو روبهرو شد. چند هفته فیزیوتراپی کرد و در تیم ملی هم زیاد به زانویش فشار نیاورد، اما همچنان با درد روبهروست. این بازیکن هنوز در زانوی خود احساس مصدومیت میکند با این همه مربیان روبین به او گفتند باید تمرین کند و در کنار آن به فیزیوتراپی هم بپردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها