نامه به رئیس‌جمهور برای کمک به صندوق رفاه دانشجویان

رئیس صندوق رفاه دانشجویان از نامه وزیر علوم به رئیس‌جمهور خبر داد و گفت: بیش از 2000 میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا بتوان به تمام درخواست دانشجویان درباره وام شهریه پاسخ گفت.
کد خبر: ۸۰۷۶۴۳

ذوالفقار یزدان‌مهر در گفت‌وگو با مهر افزود: محمد فرهادی، وزیرعلوم در این باره نامه‌ای به رئیس‌جمهور کشورمان ارسال کرده و خواستار کمک به صندوق رفاه دانشجویان شده است. آنها نیز پیگیر این مساله هستند تا از منابع متمرکز بتوانند نیاز دانشجویان را پاسخ دهند، زیرا این مساله از دغدغه‌های ریاست‌جمهوری و وزیر علوم است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان درباره این‌که نتیجه پیگیری‌ها برای اختصاص وام شهریه که سال گذشته از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اختصاص نیافته بود، به کجا رسید، عنوان کرد: صندوق رفاه دانشجویان و وزیر علوم همچنان پیگیر این موضوع از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هستند.

وی یادآور شد: منابع صندوق رفاه دانشجویان محدود است و نمی‌تواند به تمام درخواست‌های دانشجویان پاسخ دهد.یزدان‌مهر اظهار کرد: صندوق رفاه دانشجویان نیز برای این‌که بتواند به نیاز دانشجویان پاسخ دهد، در حال فعال کردن شبکه خیرین، نهادهای عمومی و ایجاد درآمد اختصاصی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها