تصویربرداری سریال «پایتخت 4» به کارگردانی سیروس مقدم در شیرگاه و زیرآب مازندران ادامه دارد و تاکنون نیمی از فیلمنامه این سریال تصویربرداری شده است.
کد خبر: ۸۰۷۲۹۸

الهام غفوری تهیه‌کننده سریال پایتخت درباره روند تولید این سریال به جام‌جم گفت: این سریال قرار است شب‌های ماه رمضان ساعت 22 از شبکه یک به نمایش در‌آید. تاکنون نیمی از کار ضبط و ده قسمت از آن هم تدوین شده و آهنگساز هم کارش را شروع کرده است. گروه نویسندگان به سرپرستی محسن تنابنده همزمان با تصویربرداری مشغول نگارش متن‌ها هستند. بزودی هدایت هاشمی هم به جمع بازیگران این سریال اضافه می‌شود.

هاشمی در سری سوم پایتخت در نقش اوس موسی مقابل دوربین رفت. این بازیگر پیش از سریال پایتخت در سریال چک برگشتی با مقدم همکاری کرد و پایتخت 4، سومین همکاری آنهاست.

تصویربرداری سری چهارم سریال پایتخت اردیبهشت ماه امسال در کشور چین، شهر پکن کلید خورد و بعد از آن گروه سازنده به شمال کشور رفتند و در شیرگاه و زیرآب کار را ادامه دادند. پایتخت 4 قرار است ماه رمضان پخش شود، به همین دلیل برخلاف سری‌های قبل این سریال خانواده نقی در سری چهارم این سریال به سفر نمی‌روند و کل داستان در شمال روایت می‌شود. محسن تنابنده، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین‌فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی، محمدرضا علیمردانی، علی سلیمانی، سلمان خطی، علی درویش، مجتبی بلال‌حبشی، مصطفی بلال‌حبشی، مهین رحیمی، الهه جباری، سکینه خاتون شفافی، بیژن اشکورکیایی، دامون فلاح، سارا فرقانی‌اصل، نیکا فرقانی‌اصل، روهام عباسپور، ژانگ منگ هان، چی وی فاٌ، وین گان چا و یوان چی در پایتخت 4 نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند.

برخی از عوامل سازنده این سریال عبارتند از: نویسنده خشایار الوند، مشاور فیلمنامه حسن وارسته، بازیگردان و مشاور کارگردان محسن تنابنده، سرپرست گروه کارگردانی علیرضا نجف‌زاده، عکاس شهاب احمدلو، مشاور رسانه‌ای مجتبی احمدی، مدیر صدابرداری امیر پرتوزاده، مدیر تصویربرداری امیر معقولی، طراح گریم مجید اسکندری، طراح صحنه و لباس آرزو غفوری، تدوین‌گران خشایار موحدیان و سعید سیاح، آهنگساز: آریا عظیمی‌نژاد، گروه صدا‌گذاری مهرداد جلوخانی، مدیر تولید محمود اتحادی و مدیر تدارکات آرش صالحی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها