پاداش بازنشستگان روی هواست/ یک بازنشسته اعتراض کرده که بعد از 9 ماه بازنشستگی، پاداش پایان خدمت ما فرهنگیان هنوز پرداخت نشده است.
کد خبر: ۸۰۷۲۴۱

همه را بدنام نکنید/ آقای مافی گفته چرا مسئولان وزارت نفت تمامی رانندگان تاکسی را به فروش سهمیه بنزین
متهم کرده‌اند؟

شهر ما اینترنت ندارد/ آقای مرادی‌پور از اندیمشک گفته با وجود حضور اینترنت در تمام نقاط کشور و روی تمام خطوط تلفن، چرا شهر اندیمشک از داشتن اینترنت روی خطوط تلفن محروم است؟

پول رفته، مسکن نیامده/ آقای طاهریان از قزوین هم عنوان کرده که سه سال پیش برای گرفتن مسکن مهر مبلغ 18میلیون تومان پرداخت کرده‌ام، ولی تاکنون با وجود مستاجر بودن و بیکاری این واحد را به من تحویل نداده‌اند.

جوابیه/ در پی درج پیامی در 16 اردیبهشت ماه با عنوان «قطعی مدام اینترنت» روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران با ارسال دورنگاری اعلام کرد:با توجه به این که مشترک محترم مشخصات کامل خود را اعلام نکرده است، امکان بررسی دقیق میسر نیست؛ بنابراین مشترک می‌تواند جهت رفع مشکل علاوه بر مراجعه به مرکز مخابرات مربوط با شماره تلفن 2090 واحد ارتباط مردمی شرکت مخابرات استان تهران تماس حاصل نماید.

جوابیه/ در پی درج پیامی در 27 اردیبهشت با عنوان «طرح‌های نیمه‌کاره پروژه‌های مسکن مهر پرند» مدیرعامل شرکت سهامی عمران شهر جدید پرند با ارسال دورنگاری اعلام کرد: با عنایت به تصمیم دولت محترم درخصوص افزایش سقف وام مسکن مهر و پرداخت آن به شرکت‌های سازنده و تامین سهم آورده متقاضی و انجام تعهدات توسط دستگاه‌های متولی خدمات زیربنایی، تمامی پروژه‌های نیمه‌کاره فعال و تا پایان نیمه اول سال آینده قابل سکونت خواهد شد.

جوابیه/ در پی درج پیام‌هایی در 9 و 13 اردیبهشت با عنوان «کاهش شارژ با دریافت پیامک‌های ناخواسته» روابط عمومی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل با ارسال دورنگاری اعلام کرد: تمامی پیامک‌های اطلاع‌رسانی درخصوص محصولات و خدمات جدید ایرانسل برای تمامی مشترکان رایگان بوده و دریافت آنها هزینه‌ای برای مشترک ندارد. محصولات و خدمات ارزش افزوده ویترین ایرانسل نیز تنها با ارسال دستور فعال‌سازی از سوی مشترک روی خط وی فعال می‌شود و هزینه اشتراک و نحوه غیرفعال‌سازی به اطلاع مشترک می‌رسد. مشترکان محترمی که مایل به دریافت پیامک‌های تبلیغاتی ایرانسل نیستند می‌توانند با ارسال رایگان عدد2 به شماره 5005 درخواستشان را مبنی بر دریافت نکردن پیامک‌های تبلیغاتی ایرانسل به ثبت برسانند. همچنین این دسته از مشترکان می‌توانند با اعلام شماره خود به مرکز تماس شبانه روزی ایرانسل (700 برای خطوط ایرانسل و 09377000000 برای دیگر خطوط) شماره خود را از فهرست دریافت‌کنندگان این قبیل پیام‌ها حذف کنند.

روی خط 162

دو سال بیگاری/ یک شهروند از خرمشهر حرف عجیبی زده و گفته در سازمان برق خرمشهر کار می‌کنم، اما دو سال است حقوق نگرفته‌ام. از مسئولان می‌خواهم که این مشکل را پیگیری کنند.

شرکت تعطیل؛ نیروها بیکار/ یک شهروند هم از تبریز گفته لطفا از شرکت بنیان دیزل در تبریز گزارش تهیه‌ کنید. بیش از دو سال است که این شرکت تعطیل و 200 نفر کارگر آن بیکارند. این شرکت بیش از 50 سال سابقه تولید موتورهای دیزلی را دارد.

نو ولی زهوار دررفته/ یک شهروند از کرمانشاه هم گلایه کرده که 15 آذر سال قبل یک دستگاه پراید se111 به‌صورت نقدی خریداری کردم، اما ده‌ها ایراد دارد و حتی در این مدت کوتاه دوبار سنسور اکسیژن عوض کردم.

مصلی را تکمیل کنید/ موسوی از شهریار هم از شهرداری تهران درخواست کرده که پروژه مصلای امام خمینی(ره) را در دست بگیرد و آن را تکمیل کند.

وعده‌های هفته به هفته آزمون استخدامی/ یک شهروند هم اعتراض کرده که شرکت راه‌آهن تهران نتایج آزمون استخدامی دوم مهر پارسال را تاکنون اعلام نکرده است و هر هفته گفته می‌شود هفته آینده اعلام می‌کنیم.

تورم پنی‌سیلینی/ یک شهروند هم گفته که کپسول پنی‌سیلین، قبلا 400 تومان بود، اما حالا 2500 تومان شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها