محمدرضا علیمردانی، همان گوینده‌ای که در سریال «سقوط یک فرشته» به جای شیطان صحبت می‌کرد و همین صدا باعث شهرت او شد در سری چهارم سریال پایتخت نقش مردی به نام بائو را بازی می‌کند که نامزد شواری شهر است و برای کسب یک صندلی در این شورا با هما رقابت می‌کند.
کد خبر: ۸۰۴۸۴۲

علیمردانی که یکی از گویندگان مجموعه انیمیشن درین درین هم هست درباره حضورش در سریال پایتخت به فارس گفت: از طریق هادی کاظمی که دوست قدیمی من است به آقای تنابنده معرفی شدم هر چند با تنابنده در دوران دانشگاه دوست بودم اما مشغله زیاد باعث شد که در این سال‌ها کمتر یکدیگر را ببینیم.

وی درباره شخصیت بائو توضیح داد: بائو آدم جدی است و طراح چهره‌پردازی برای او گریم خاصی را روی صورت من اجرا می‌کند و من با لهجه علی‌آبادی در این سریال بازی می‌کنم. بائو شخصیت اصلی سریال نیست به همین دلیل در برخی از سکانس‌ها حضور دارد.

علیمردانی که خواننده تیتراژ پایانی سریال انقلاب زیبا و بازی در چند فیلم از جمله روز روشن را در کارنامه خود دارد و گوینده متن مجموعه جهل مرکب هم هست،گفت: آقای مقدم کارگردان سریال پایتخت و محسن تنابنده طراح فیلمنامه و بازیگردان برای هر نقشی طراحی خاصی دارند و من به عنوان بازیگر هر آنچه را آنها از من می‌خواهند اجرا می‌کنم و امیدوارم نقش بائو دوست‌داشتنی و باورپذیر از کار درآید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها