فوتبال خجالت‌زده از فساد پشت پرده فیفا

جزئیاتی از رسوایی بزرگ + عکس

جام جم ورزشی: رئیس ۸۰ ساله فیفا که نامزد ریاست مجدد این سازمان نیز هست، اعلام کرد که به هشت سال دیگر برای تکمیل برنامه‌هایش وقت نیاز دارد و در رابطه با عملکردش هم انتقادی را به خود وارد نمی‌داند.
کد خبر: ۸۰۲۳۶۳
بلاتر: هشت سال وقت می‌خواهم و انتقادی را هم به خود وارد نمی‌دانم!

سپ بلاتر رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال که در ماه آینده دوران ریاستش به پایان خواهد رسید، در واکنش به انتقادات فراوانی که در روزها و هفته‌های اخیر به او وارد شده است گفت که انتقادی را نمی‌پذیرد و در 17 سال ریاستش، صادقانه خدمت کرده است.

بلاتر که نگاه تند سخنانش را متوجه به سوی فیگو و مارادونا دارد که در روزهای اخیر او را دیکتاتور نامیده اند، گفت: فیگو و سایرین آزادند که هرچه می‌خواهند بگویند. من در 17 سال گذشته، مطابق با برنامه و با توجه به اخلاق و رعایت قانون به کارم پرداختم و اکنون هم که مجددا برای انتخابات ریاست فیفا نامزد شده‌ام، به این سبب است که خود را ملزم می‌دانم که برنامه‌هایم را به طور کامل اجرا کنم که این مستلزم هشت سال وقت است، یعنی تا سال 2023.

او ادامه داد: مطمئن هستم که انتخاب می‌شوم و در این زمینه تردیدی را به خود راه نمی‌دهم. مثلا مطابق با دیداری که همین الان با اعضاء کونکاکاف که 35 رای از مجموع 209 رای را دارند، به من اطمینان بخشیدند که نظرشان با من است.

گفتنی است که نتیجه انتخابات ریاست فیفا در ساعت 20 و 30 دقیقه روز جمعه مشخص می‌شود. در این انتخابات، بلاتر 80 ساله با پرنس علی 40 ساله روبرو می‌شود.

(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها