با حمایت مردم و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، قدرتمندانه پیش خواهیم رفت

روحانی: گام‌های جدیدی برای احقاق حقوق ملت ایران برخواهیم داشت

رئیس‌جمهور در اجتماع مردم شهرستان‌های غرب استان تهران تصریح کرد: چهره ملت ما چهره صلح، عدالت و همزیستی با مردم جهان است و ما مصمم هستیم مشکلاتمان را با منطق، استدلال و مذاکره حل و فصل کنیم.
کد خبر: ۸۰۲۱۶۹

حسن روحانی که در جمع مردم شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس در غرب استان تهران صحبت می‌کرد، با تاکید بر این که مردم ایران آگاهند و می‌دانند با شعار و ادای جملات تند گروهی اندک، مشکلات جامعه و کشور حل و فصل نخواهد شد، گفت: ما در مسیر احقاق حقوق ملت ایران قرار داریم و پایان این راه، پیروزی پرافتخار برای ملت بزرگ ایران خواهد بود. رئیس‌جمهور اظهار کرد: مردم ما با صدای بلند و رفتار مستحکم خود به همه جهان اعلام کردند که دوران خشونت و افراط‌گری به سر آمده و همه باید با منطق، استدلال و تدبیر راه آینده را که راه توسعه است، طی کنیم. رئیس شورای عالی امنیت ملی با بیان این که دولت تدبیر و امید با تیم مذاکراتی قوی در صحنه جهانی هر روز گام‌های جدیدی را برای احقاق حقوق ملت ایران برداشته و برخواهد داشت، تصریح کرد: با وجود اقلیت بسیار کوچکی که بلندگوهای بزرگ را از دیگران به عاریت گرفته است، اکثریت قاطع ملت پشتیبان مسیر صلح، آشتی و تعامل سازنده با جهان هستند و ما مسیرمان را با حمایت مردم و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب مثل ماه‌های گذشته، قدرتمندانه به پیش خواهیم برد.

شاهد ثبات در اقتصاد هستیم

رئیس‌جمهور با بیان این‌که همین حضور و امید شما مردم در ۲۱ ماه گذشته باعث شده در مسائل فرهنگی، رفاهی و شکستن رکود اقتصادی قدم‌های موفقی برداریم، گفت: امروز شاهد ثباتی مبسوط در اقتصاد و بازار هستیم و مشاهده می‌کنیم اقتصاد کشور رونق تدریجی دارد که این رونق در بخش‌های معدن، نفت و گاز، کشاورزی و خدمات بخوبی ملموس است.

روحانی اضافه کرد: با آن‌که دولت در تنگناهای مالی است و امسال قیمت نفت هم کاهش یافته، اما با کمک شما مردم و یاری خدا راه پیشرفت و توسعه کشور را ادامه خواهیم داد و تردیدی ندارم با ایمانی که مردم ایران دارند و با وحدت و انسجامی که در جامعه می‌بینیم، خواهیم توانست به تمام اهداف مدنظر دست یابیم.

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنان خود به آمار اخیر وزارت علوم، مبنی بر پیشرفت‌های علمی کشور در دو سال اخیر اشاره و اظهار کرد: رشد علمی خوب در دو سال گذشته و کسب رتبه نخست در منطقه و دنیای اسلام در این عرصه، گواه آن است که با امیدی که نزد نسل جوان و دانشگاهی ما وجود دارد، می‌توانیم مسیر علم، ترقی و پیشرفت را با سرعت بیشتری طی کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها