بیژن استرس که بنا به قول محسن تنابنده قرار بود در سری چهارم سریال پایتخت نقش پسر بهبود (مهران احمدی) را بازی کند به دلیل عدم حضور بهبود در این فصل از این سریال در پایتخت 4 نقش پررنگی نخواهد داشت.
کد خبر: ۷۹۸۴۲۵

الهام غفوری، تهیه ‌کننده سریال پایتخت در این باره به فارس گفت: طی روزهای گذشته بیژن در محل تصویربرداری پایتخت حاضر شد و تست داد و مقابل دوربین هم رفت و سکانس‌هایی را نیز بازی کرد، اما به این دلیل که مهران احمدی این سری در پایتخت حضور ندارد، نتوانستیم طبق قول آقای تنابنده عمل کنیم و به او نقش پسر بهبود را بدهیم. اغلب نقش‌های این سریال، بجز شخصیت‌های اصلی کوتاه هستند و ما به بیژن هم اجرای یک نقش کوتاه را سپردیم. غفوری درباره احتمال حضور مهران احمدی در پایتخت 4 توضیح داد:‌ وی به دلیل حضورش در یک فیلم سینمایی نتوانست در این سری از سریال پایتخت نقش بهبود را بازی کند. اما شاید قبل از پایان تصویربرداری پایتخت بازی آقای احمدی در آن فیلم‌سینمایی تمام شود و طبق برنامه‌ریزی گروه و نویسندگان فیلمنامه به گروه سازنده پایتخت بپیوندد.

فصل چهارم سریال پایتخت ماه رمضان از شبکه یک پخش خواهد شد. محسن تنابنده، علیرضا خمسه، ریما رامین‌فر، احمد مهرانفر، نسرین نصرتی و سارا و نیکا فرقانی‌اصل بازیگران اصلی این سریال هستند. به دلیل همزمانی پخش این سریال با ماه رمضان همه داستان پایتخت در منطقه شیرگاه اتفاق می‌افتد و خانواده نقی در این فصل از سریال به مسافرت نخواهند رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها