متولدین فروردین: کمی درگیرید و احساس تنهایی می‌کنید. بابت مساله‌ای قانونی نگرانید، اما نیازی به نگرانی نیست. اتفاقاتی خوب در شرف وقوع است و اخباری خوش خواهید شنید.
کد خبر: ۷۹۶۹۷۹

متولدین اردیبهشت: از شکست می‌ترسید و نگرانی‌های شدیدی دارید. در عین حال، ستاره‌ای کوچک در شب تاریکتان سوسو می‌زند و دل شما به همین نور کوچک گرم است. از سختی‌ها نترسید و مقاومت کنید. ملاقاتی خوب خواهید داشت و ناراحتی‌ها به پایان می‌رسد.

متولدین خرداد: افراد خوب و مهربان از زن و مرد دوروبرتان را پرکرده‌اند. از مهر و محبتشان بهره بگیرید و زندگی‌تان را پیش ببرید. عزمتان را برای حل کردن مشکل زندگی‌تان جزم کنید و در این راه تلاش کنید.

متولدین تیر: از نصیحت بزرگ‌ترها ناراحت نشوید. حرف حق را به کار بندید. موقعیتی طلایی برای شما پیش می‌آید. آن را در هوا بقاپید، اما جانب احتیاط را نیز داشته باشید.

متولدین مرداد: صبر و شهامت خوبی دارید. گاهی غم در کنج دلتان لانه می‌کند، اما مشکلات‌تان در حال حل شدن است. اوضاع مادی‌تان بهتر می‌شود و موفقیت‌های خوبی به دست می‌آورید.

متولدین شهریور: به کمک درایتی که دارید به موفقیت فوق‌العاده بزرگی می‌رسید. در حرفه‌تان پیش می‌روید. موقعیت‌های جدید برای شما پیش می‌آید، اما عجولانه تصمیم نگیرید.

متولدین مهر: وضعیت عاطفی‌تان تزلزل پیدا کرده است. قوی باشید و به کمک صبری که در خود سراغ دارید و ذات خوبتان از این موقعیت عبور کنید. عقلتان را به کار بگیرید تا خطری متوجه شما نشود. مراقب سلامتی‌تان باشید.

متولدین آبان: احساس می‌کنید پر و بالتان بسته شده و مانند قبل آزادی عمل ندارید، با فردی دانا و آگاه مشورت و البته به عملکرد خودتان مراجعه کنید. باید واقعیت را بپذیرید، شما درباره چند نفر از نزدیکانتان اشتباه کرده‌اید، تا دیر نشده اشتباه خودتان را جبران کنید.

متولدین آذر: رابطه دوستی خیلی خوبی را شروع کرده‌اید که به بهبود زندگی‌تان کمک می‌کند. برای پیشبرد شرایط بسیار تلاش کنید. این سو آن سو نپرید؛ صبور باشید و اگر کاری را شروع می‌کنید، آن را به پایان برسانید.

متولدین دی: هفته خوبی پیش‌رو دارید. مشکلات حقوقی حل می‌شوند. کارها به بهترین شکل تکمیل می‌شوند. اگر غصه‌ای پیش آمد، آن را با اعمال خوب و مثبت جبران کنید. وضعیت عاطفی‌تان ثبات پیدا می‌کند.

متولدین بهمن: خود را برای تغییر و تحول آماده کنید. شرایط سخت گذشته باید عوض شود. صبور و پرشهامت باشید. اگر کسی شما را آزار می‌دهد، یا رابطه‌تان را با او درست کنید یا ترکش کنید. دوستان خوب را جایگزین افراد آزاردهنده نمایید.

متولدین اسفند: درایت، مهربانی و تلاش، شما را به سمت تولدی نو پیش می‌برد. از موقعیت‌های جدید استفاده کنید، اما این شاخه و آن شاخه نپرید و پایدار باشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها