پس از شرکت‌های اپل، اچ‌تی‌سی و سامسونگ، نوبت به شرکت کره‌ای ال‌جی رسید که با رونمایی از آخرین پرچمدار خود در هشتم اردیبهشت توجه دنیای فناوری را به خود جلب کند. این گوشی جدید که جی۴ نام دارد، با صفحه خمیده و پوشش چرمی و دست دوز متفاوتش برای بعضی از مدل‌ها، قوی‌ترین مبارز ال‌جی برای ورود به بازار تلفن‌های همراه هوشمند است.
کد خبر: ۷۹۶۵۶۶

به گفته سازندگان این شرکت، نمایشگر این گوشی 50‌درصد کنتراست و 25 درصد روشنایی تصویر بیشتری نسبت به نسل قبلی خود یعنی جی‌۳ دارد. این شرکت کره‌ای نیز مانند دیگر رقبای خود این بار با وسواس بیشتری سراغ مواد سازنده قطعات و بدنه رفته‌ و با بدنه پلاستیکی مرغوب‌تر و پوشش چرمی، کیفیت بهتری از محصول را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

پردازنده این گوشی نیز پس از شایعات بسیار و مشکلاتی که برای پردازنده ۸۱۰ اسنپدراگون اتفاق افتاده، در نهایت یک تراشه 20 نانومتری Snapdragon 808 است که به نظر می‌رسد از پس کارایی‌ گوشی برآید. یک چیپ 2 هسته‌ای Cortex-A57 و 4 هسته‌ای Cortex-A53 در کنار یک پردازنده گرافیکی Adreno 418 مغز متفکر این دستگاه را در دست دارد. در کنار اینها، شرکت ال‌جی مانور زیادی روی قدرت عکسبرداری این دستگاه انجام داده و با قرار دادن یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت این دستگاه ـ که ۸۰ درصد بیشتر از مدل قبلی نور را جذب می‌کند ـ نتیجه مطلوبی از عکاسی را برای کاربران مهیا کرده است. جی‌۴ حتی از این هم پا را فراتر گذاشته و با قرار دادن یک حسگر رنگی، مقدار نور و رنگ محیط را در دوربین تنظیم می‌کند تا نتیجه کار مطلوب‌تر شود. اپلیکیشن دوربین این دستگاه نیز ارتقا یافته و با سرعت بیشتری نسبت به مدل قبلی قابل اجراست.

سیستم‌عامل اندروید 1/5 در کنار رابط کاربری اختصاصی UX 4.0 این شرکت و همچنین یک باتری با ۲۰درصد توانایی فنی بالاتر، از دیگر ویژگی‌های آخرین محصول ال‌جی است. حال باید دید این تلفن‌همراه تازه‌نفس در رقابت واقعی با دیگر رقبای قدرتمندش چه جایگاهی را برای خود دست و پا خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها