معاون اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت‌: در مورد وضعیت پولادی فدراسیون فوتبال تعهد داده است او را برگرداند و امیدواریم به تعهدش عمل کند.
کد خبر: ۷۹۶۳۵۹

موسی کمالی در مورد آخرین شرایط بازیکنان سرباز که کارت معافیت آنها جعلی و تا پایان فصل حق بازی نداشتند، گفت: از نظر نظام وظیفه تکلیف‌شان روشن و همچنان تا پایان فصل حق بازی ندارند. حدود 90 درصد بازیکنانی که کارت‌شان مشکل داشت، خودشان را معرفی کردند و تعداد محدودی هم نیامدند و وارد غیبت شدند که دلایل عدم حضورشان را نمی‌دانیم.

وی ادامه داد: طبق صحبت‌هایی که داشتیم این بازیکنان مجاز به پرداخت جریمه و معافیت نیستند و پرونده‌شان همچنان در مراجع قضایی مفتوح است و منتظر تعیین تکلیف آنها و عواملی که در این جرم معاونت داشتند، هستیم . معاون اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در مورد این‌که بعد از پایان فصل تصمیمی برای آنها گرفته می‌شود یا خیر، گفت: بعد از پایان فصل بررسی صورت می‌گیرد و مشخص می‌شود که آنها می‌توانند در تیم‌هایی بازی کنند یا خیر. بهترین تصمیم این است که چند نفری هم که خودشان را معرفی نکرده‌اند، این کار را انجام دهند.

سردار کمالی در پاسخ به این سوال که لیگ قطر به پایان رسیده، اما هنوز پولادی برای مشخص شدن وضع کارت پایان خدمت خود به ایران نیامده، تاکید کرد: در مورد وضع پولادی فدراسیون فوتبال تعهد داده است که او را به ایران بازگرداند و امیدواریم به تعهدش عمل کند. این بازیکن هم باید به قول خودش پایبند باشد./ فارس

رسایی: گزارش فساد فوتبال نهایی شده است

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش فساد، تخلفات و ناپاکی‌ها در فوتبال تدوین و نهایی شده است و در هفته جاری در کمیسیون اصل ۹۰ مطرح می‌شود.

حمید رسایی در مورد نتیجه تحقیق و تفحص کمیسیون اصل 90 مجلس در مورد فساد و ناپاکی‌ها در فوتبال تصریح کرد: گزارش فساد، تخلفات و ناپاکی‌ها در فوتبال تدوین و نهایی شده است و در هفته جاری در کمیسیون اصل 90 مطرح می‌شود تا در دستور کار مجلس قرار گرفته و در صحن مجلس قرائت شود./ تسنیم

دونگا، سرمربی تیم المپیک برزیل شد

کنفدراسیون فوتبال برزیل اعلام کرد دونگا، سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل با حفظ سمت جانشین الکساندر گالو در تیم المپیک برزیل هم شد.

در بیانیه کنفدراسیون فوتبال برزیل آمده است: طبق توافقی که به تائید کمیسیون فنی تیم ملی برزیل رسید، الکساندر گالو پس از 27 ماه همکاری از سرمربیگری تیم زیر 20 سال و تیم المپیک برزیل کناره‌گیری کرد. به این ترتیب ماریو روژریو ریس میاکال هدایت تیم زیر 20 سال را بر عهده می‌گیرد و دونگا هم تا سال 2016 سرمربی تیم المپیک خواهد بود.

پس از حذف تحقیرآمیز برزیل در مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی 2014 توسط آلمان، دونگا هدایت سلسائو را عهده‌دار شد و این تیم را با تغییراتی که ایجاد کرد، احیا و به روزهای خوشش بازگرداند./ سایت فیفا

کمک 7 میلیون یورویی رونالدو به زلزله‌زدگان نپالی

ستاره پرتغالی رئال مادرید 7 میلیون یورو به افراد بی‌خانمان در نپال کمک مالی کرد.

هفته گذشته زلزله شدیدی به قدرت 7.9 ریشتر در کاتماندو نپال باعث شد هزاران نفر در این کشور و مناطق اطراف آن بی‌خانمان شوند. در این میان کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید که در 2 سال گذشته به عنوان برترین بازیکن جهان انتخاب شده است، به منظور کمک به کودکان این منطقه و بازماندگان این زلزله، 7 میلیون یورو کمک مالی کرده است.

رونالدو همچنین سال گذشته تمام هزینه های جراحی یک کودک طرفدار خود را بر عهده گرفت تا این کودک عمل جراحی مغز را انجام دهد و همچنین برای جلوگیری از ترس او از جراحی، مدل موهایش را نیز در جام جهانی تغییر داد. او همچنین در سال 2004 به اندونزی سفر کرد تا با قربانیان تسونامی در این منطقه و کودکی که پیراهن شماره 7 او در پرتغال را پوشیده بود، بشتابد./ ایسنا

کاپلو، شاکی از کاهش دستمزد

فابیو کاپلو، سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه که تیمش در جام جهانی 2014 بدون حتی یک برد از این مسابقات کنار رفت، از کاهش دستمزدش انتقاد کرد.

او که در قراردادش ذکر شده که سالی 6 میلیون دلار دریافتی مالی داشته باشد. در این ارتباط گفت: حقوق مادی من از متوسط دریافتی‌ سرمربی‌های باشگاه‌های روسیه هم بسیار کمتر است. به این وضع انتقاد تندی دارم. در ماه‌های اخیر نسبت به عملکرد کاپلو 70 ساله انتقادات و بعضا تهدیدهایی صورت گرفته است. در یکی از این تهدیدها، یک پیام به او رسید که در آن، جسدی قطعه قطعه شده بود و به کاپلو گفته شد که در صورت استمرار این وضع، با تو چنین خواهیم کرد.

کاپلو در واکنش به این رفتار شنیع هم گفت: سطح انسانیت را برخی کاهش می‌دهند. من مطابق با قراردادم خواهم ماند./ فارس

مدرک عالی مربیگری برای زیدان

«زین‌الدین زیدان»‌ موفق شد بالاترین مدرک مربیگری یعنی «یوفا لایسنس 3»‌را دریافت کند. با کسب این مدرک وی قادر خواهد بود در دسته اول لالیگا مربیگری کند. او در این باره گفت: بسیار خوشحالم که موفق به کسب دیپلم مربیگری شدم. حالا می‌توانم به چالش‌های جدید فکر کنم. زیدان که تا قبل از این دارای مدرک درجه 2 یوفا بودو تنها می‌توانست به عنوان دستیار کارلو آنچلوتی فعالیت کنداما برای پست سرمربیگری به مدرک اخذ شده نیاز داشت که آن را کسب کرد./فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها