نمایش «قوزک پا» در قالب برنامه یکی‌بود یکی نبود امروز از رادیو نمایش پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۹۵۴۸۰

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، داستان این نمایش رادیویی درباره فردی است که دو سال دوره محکومیت را در زندان تحمل کرده، اما در یک نیمه‌شب از دیوار 10متری زندان خودش را به بیرون پرتاب می‌کند و قوزک پایش خرد می‌شود و... این نمایش دهه 40 تولید شده و در آن هنرمندان قدیمی رادیو همچون سعید مهاجر، باقر کریم‌پور، توران مهرزاد، مهین نثری، مرحوم محسن فرید، مرحوم منصور والامقام، مرحوم علی‌اصغر عسگریان و مرحوم رامین فرزاد به ایفای نقش پرداختند. این نمایش امروز ساعت 10 و 30 دقیقه پخش می‌شود.

مزارع کشاورزی در فردایی بهتر

برنامه فردایی بهتر امروز به موضوع آلودگی میوه و سبزی در مزارع کشاورزی اختصاص دارد.

این برنامه از ساعت 20 به مدت 60 دقیقه با حضور خدیجه رحمانی متخصص تغذیه و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، محمدجواد سروش مشاور سازمان حفاظت محیط‌زیست و عنایت بیابانی قائم‌مقام دبیرکل خانه کشاورز ایران به موضوع آلودگی میوه و سبزی در مزارع کشاورزی می‌پردازد. برنامه کوچه سلامت پلاک 102 کاری از گروه سلامت اجتماعی روز جمعه از ساعت 10و 30 دقیقه با حضور حسنی، استاد دانشگاه به این پرسش که رسانه‌ها چقدر در امر آموزش و فرهنگ‌سازی موثر هستند؟ پاسخ می‌دهد.

فقه موسیقی در رادیو معارف

برنامه فقه پویا امروز در رادیو معارف ساعت 14 و 45 دقیقه به بررسی موضوع موسیقی از دیدگاه فقه اسلامی می‌پردازد.حجت‌الاسلام محمدمهدی صفایی، مدیر گروه فقه و اندیشه رادیو معارف گفت: از جمله موضوعاتی که این روزها در بین جامعه هنری کشور مطرح است، موضوع حد و حدود شرعی موسیقی است و اقشار مختلف جامعه اسلامی هم علاقه‌مندند تا آگاهی بیشتری نسبت به این مقوله کسب کنند. لذا این رسانه دینی در راستای مأموریت خود و به فراخور نیاز مخاطب در برنامه «فقه پویا» با حضور کارشناسان دو حوزه فقه و موسیقی به بررسی ابعاد مختلف این مساله می‌پردازد.

رادیو فرهنگ و قدم زدن در کلمات

برنامه قدم زدن در کلمات امروز در رادیو فرهنگ به معرفی کتاب «پسامدرن و طراحی فراصنعتی» نوشته بابک امرایی اختصاص یافته است.

این برنامه به تهیه‌کنندگی امیرحسین محمودی و با کارشناسی سجاد باغبان ساعت 12 میزبان بابک امرایی نویسنده کتاب پسامدرن و طراحی فراصنعتی است.

خرج و برج در خانواده ایرانی

رادیو اقتصاد در برنامه «خانواده ایرانی» روز جمعه خرج و برج در اقتصاد خانواده را مورد بررسی قرار می‌دهد.

فتحی‌پور،کارشناس مذهبی و خانواده در این برنامه که امروز ساعت 18 پخش می‌شود به موضوع خرج و برج در اقتصاد خانواده می‌پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها