بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با سرمایه گذاری در 13 طرح جدید اقتصادی در مناطق محروم استان کرمانشاه، به توانمندسازی این مناطق کمک می کند.
کد خبر: ۷۹۵۳۱۹
مشارکت بنیاد برکت در طرح های اقتصادی استان کرمانشاه

به گزارش جام جم آنلاین از بنیاد برکت، میزان مشارکت مالی این بنیاد در طرح های مذکور 266 میلیارد و 460 میلیون ریال اعلام شده است.

بنیاد برکت در هفت سال گذشته، در اجرای 200 طرح اقتصادی در مناطق محروم کشور مشارکت مالی داشته تا علاوه بر توانمندسازی اقتصادی این مناطق، از کارآفرینان محلی حمایت کند.

طرح های یاد شده برای 130 هزار نفر در 95 شهرستان و 854 دهستان ایجاد اشتغال پایدار خواهد کرد و میزان سرمایه گذاری بنیاد برکت در این طرح ها 22 هزار میلیارد و 390 میلیون ریال برآورد می شود.

طرح هایی که بنیاد برکت در استان کرمانشاه در آنها مشارکت کرده شامل تولید انواع محصولات لبنی، انواع کنستانتره و آبمیوه، سیستم هوشمند کنترل سرعت، انواع قیر، پرورش گاو، تولید خوراک دام، سیم و کابل، بردهای الکترونیک، گلخانه محصولات کشاورزی، محصولات چاپی و نایلونی و محصولات بهداشتی می شود.

انتظار می رود راه اندازی تمامی این طرح ها برای چند هزار نفر از ساکنان این مناطق محروم، شغل پایدار ایجاد کند.

این واحدهای اقتصادی و صنعتی در شهرک های صنعتی و مناطق روستایی اطراف شهرهای کرمانشاه، اسلام آباد غرب و سنقر و کلیایی تأسیس می شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها