پالایشگاه شازند اراک دیروز در حالی برای سومین بار در 7 روز اخیر دچار حادثه شد و ۵ نفر دیگر را روانه بیمارستان کرد که خبر می‌رسد ۳ مصدوم از ۸ مصدوم حوادث چند روز قبل درگذشته‌اند.
کد خبر: ۷۹۵۰۸۵

به گزارش فارس، ساعت 13 و 30 دقیقه سه‌شنبه 5 نفر از متخصصان صنعت نفت فعال در پالایشگاه شازند اراک با گاز ازت مسموم و به اراک منتقل شدند.

در همین رابطه یک منبع آگاه گفت: این حادثه به علت تعمیر واحد(RCD) واحد تصفیه ته‌مانده برج تقطیر صورت گرفت که در پی آن 5 نفر از نیروهای پالایشگاه شازند با گاز مسموم و به بیمارستانی در اراک اعزام شدند.

این گزارش حاکی است، پالایشگاه شازند اراک پیچیده‌ترین و به‌روزترین پالایشگاه کشور محسوب می‌شود و بنزین یورو 4 توزیع شده در کلانشهرهایی مانند تهران و کرج را تامین می‌کند، اما در یک سال اخیر هر 2 یا 3ماه دچار حادثه شده است.

در یک هفته اخیر 13 نفر در این پالایشگاه دچار گازگرفتگی شدند که 3 نفر از این مصدومان دچار مرگ مغزی شده و از دنیا رفتند.

بر اساس اخبار رسیده، مصدومان حادثه به بیمارستان امیرکبیر اراک منتقل شدند که دو نفر از آنها در بخش «آی‌سی‌یو» و دو نفر دیگر در «سی‌سی‌یو» بستری هستند.

پس از حادثه گازگرفتگی 5 نفر از کارکنان پالایشگاه شازند اراک که در پی دو حادثه اخیر رخ داد، عده‌ای از کارکنان و متخصصان فعال در پالایشگاه شازند مقابل دفتر مدیرعامل این پالایشگاه تجمع کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها