اپلیکیشن‌های برتر هفته به انتخاب کلیک

شیرجه در دنیای اپ‌های تازه

اگر اهل بازی، عکاسی یا سرگرمی هستید، اپلیکیشن‌های این هفته کلیک را از دست ندهید. در این شماره قصد داریم چند اپلیکیشن مختلف را به شما معرفی کنیم. اپلیکیشن‌هایی که شاید تا به حال کمتر از آنها شنیده باشید، اما امتحان کردنشان خالی از لطف نیست. گاهی باید به تازه‌واردها هم میدان بدهیم و تجربیات جدید را هم به برنامه‌ زندگی خودمان اضافه کنیم، به این ترتیب، کمتر درگیر کلیشه‌ها می‌شویم و می‌توانیم دنیاهای تازه‌ای را به روی چشم‌هایمان باز کنیم.
کد خبر: ۷۹۱۹۴۰

در دنیایی که روزبه‌روز برنامه‌های تازه‌ای وارد بازار می‌شود و هریک در رقابتی تنگاتنگ سعی دارد کاربران بیشتری را با خود همراه کند، به‌روزرسانی نسخه‌های قدیمی‌تر هم ترفند دیگری است که طراحان به آن دست می‌زنند. نظرتان چیست که همین حالا امتحانشان کنیم؟

جورچین کوچه پس‌کوچه‌ها

نام نرم‌افزار: Framed

ژانر: بازی

سیستم عامل: iOS

حجم: 224.58 مگابایت

امتیاز: 5 ستاره

اهل بازی‌های جذاب فکری هستید؟ آنهایی که وقتی سراغشان می‌روید، ذهن‌تان را تسخیر می‌کنند و بعد از این‌که یک مرحله را از سر می‌گذرانید، حس می‌کنید حسابی درگیرش شده‌اید و بدتان نمی‌آید از رمز مراحل بعدی هم هر چه زودتر سردربیاورید؟

اگر دنبال چنین بازی جذابی می‌گردید، پیشنهاد می‌کنم Framed را دانلود کنید. این بازی یک‌جور پازل است، اما پازلی که اصلا شبیه آنچه در ذهن دارید نیست. اگر به فیلم‌های پلیسی قدیمی علاقه دارید، بی‌شک این جورچین را از همان اولین لحظات بازی دوست خواهید داشت. شخصیت‌های اصلی بازی، سایه‌ای بیش نیستند که با کلاه‌‌شاپو و سیگارهای برگشان در جستجوی حقیقت از تودرتوهای دنیای تاریکشان می‌گذرند.

این بازی درست مثل یک اثر هنری جذاب، ترکیبی از سکوت شخصیت‌ها و موزیک متن جالب است. شاید در نگاه اول، عنوان بازی به نظرتان ملموس نرسد، اما کمی که پیش بروید، می‌بینید با پازل جالبی درگیر شده‌اید.

گرافیک و طراحی بازی به شکلی است که شما را تا انتها همراه خودش می‌کشاند. بازی حدود 22 هزار تومان برایتان خرج برمی‌دارد، ولی باور کنید سرگرم شدن با Framed، بیش از اینها می‌ارزد. راستی فراموش نکنید باید سیستم‌عاملتان iOS‌7 به بالا باشد.

دانلود از آی‌تیونز:

http://apple.co/1BtDqll

انجمن مجازی عکاسان زنده

نام نرم‌افزار: Fyuse

ژانر: شبکه اجتماعی عکس‌محور

سیستم‌عامل: اندروید و iOS

حجم: 18.4 مگابایت

امتیاز: 5 ستاره

اگر به عکاسی علاقه‌مندید و دلتان می‌خواهد عکس‌هایتان را با دوستان‌ به اشتراک بگذارید و البته فنون تازه و جدید عکاسی را هم تجربه کنید، این اپلیکیشن خوراک خوبی برای شماست. Fyuse امکان اضافه کردن متن را هم در اختیارتان قرار می‌دهد و به نوعی سیستم ویرایشی خاصی را در کنار دیگر امکاناتش به شما عرضه می‌کند.

یکی از مهم‌ترین مواردی که این اپلیکیشن را از دیگر جامعه‌های مجازی عکاسی جدا می‌کند، امکان آپلود عکس‌ها به‌ صورت پانوراماست؛ یعنی شما می‌توانید عکس‌هایی با نمای 360 درجه را آپلود کنید و در صفحه‌ خودتان بگذارید. کافی است حساب کاربری درست کنید و تجربه‌های جدیدی از دنیای عکاسی پانوراما را با دیگران به اشتراک بگذارید.

برخی، این اپلیکیشن را با اینستاگرام مقایسه می‌کنند و البته آن را بهتر از اینستاگرام می‌دانند. در اینستاگرام هم ما با یک جامعه‌ مجازی عکاسی طرف هستیم، اما با امکانات عکاسی محدودتری مواجه‌ایم. این نرم‌افزار با ثبت تصاویر چندزاویه‌ای، تصاویر چندبخشی از محیط می‌‌گیرد و از حسگرهای تلفن هوشمندتان استفاده می‌کند تا دیگر کاربران بتوانند تصویر 360 درجه‌ای شما را به اطراف بچرخانند و تمام زوایای آن‌ را ببینند.

گرفتن تصاویر پانوراما کمی دقت می‌خواهد تا زوایای هر ثبت روی هم نیفتد و زیبایی تصویر را خدشه‌دار نکند. از آنجا که Fyuse قصد دارد بیش از یک نرم‌افزار عکاسی باشد، امکان ویرایش‌های متفاوت و فضای کاربری را نیز در اختیار شما قرار داده و می‌توانید از طریق دیگر شبکه‌های اجتماعی، تصاویرتان را منتشر کرده و آن‌ را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید. این نرم‌افزار فعلا برای سیستم‌عامل اندروید و iOS طراحی شده و طراحانش وعده داده‌اند فکری هم به حال بقیه سیستم‌های‌ عامل‌ بکنند. رایگان، جدید و خلوت بودن فضای فعلی آن، بهترین فرصت را برای امتحان کردن این شبکه‌ اجتماعی تصویری در اختیارتان قرار می‌دهد.

دانلود از کافه بازار: http://bit.ly/1HasbSO

دانلود از آی‌تیونز: http://apple.co/1tP3jK7

هوشمند مترجم

نام نرم‌افزار: iTranslate Voice

سیستم‌عامل: اندروید و iOS

حجم: 5.1 مگابایت

امتیاز: 3 ستاره

در گذشته‌ای نه‌چندان دور حتی تصور این‌که با تلفن همراه هوشمندتان حرف بزنید و از یک دستگاه پاسخ بگیرید سخت بود؛ اما حالا با پیشرفت فناوری برنامه‌نویسی و امکانات جدید سیستم‌های هوشمند، فقط چند کلیک ساده با چنین پدیده‌ای فاصله دارید. اپلیکیشن iTranslate Voice به شکلی طراحی شده که می‌تواند به 42 زبان زنده‌ دنیا، برایتان ترجمه کند؛ البته هنوز زبان فارسی در این فهرست دیده نمی‌شود.

کافی است رو به تلفن همراهتان صحبت کنید تا نرم‌افزار، آنچه را شنیده به یکی از زبان‌هایی که مدنظرتان است، ترجمه کند. در این اپلیکیشن، به‌هیچ‌وجه به تایپ واژه یا جمله نیاز نیست و سیستم تشخیص صدا هم شما را اذیت نمی‌کند و مجبور نیستید بارها و بارها حرفتان را برایش تکرار کنید تا متوجه جمله‌ موردنظر شما بشود.

این نرم‌افزار نه‌تنها می‌تواند صدای شما را ترجمه کند، بلکه نوعی فرهنگ لغت نیز به حساب می‌آید و اگر دنبال معنای واژه‌ مخصوصی بودید، می‌توانید تنها با گفتن واژه، معنای آن‌را پیدا کنید.

علاوه بر اینها، امکان ذخیره کردن واژه‌ها و جملاتی را که ترجمه‌ شده‌اند نیز دارید و می‌توانید هرگاه اراده کردید به آنها دسترسی پیدا کنید. برای اهمیت این ویژگی تصور کنید در یک کشور دیگر هستید و کارتان به پزشک و دستورالعمل‌های پزشکی می‌افتد، احتمالا پس از این‌که حرف‌های دکتر معالج را ترجمه کردید، نگه‌داشتن آنها برای جلوگیری از بروز هرگونه اشتباه برایتان ضروری خواهد بود.

دانلود از کافه بازار:

http://bit.ly/1DKShuB

دانلود از آی‌تیونز:

http://apple.co/1wgQkE7

واتس‌آپ، تحت جراحی زیبایی

نام نرم‌افزار: Whatsapp

سیستم‌عامل: اندروید و iOS

حجم: 15.9 مگابایت

امتیاز: 4.5 ستاره

در بین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان، واتس‌‌‌‌آپ بیش از دیگران از دیده‌ها پنهان بوده و توجه کمتری هم به آن شده است. با گذشت چند سالی از ظهور این نرم‌افزار، حالا شاهد اضافه شدن گزینه‌های تازه‌ای به آن هستیم که تا حد زیادی، آن را از گوشه‌ دنج خود بیرون کشیده و توانسته توجه کاربران را دوباره جلب کند. این اپلیکیشن، حالا به طراحی متریال پیوسته و از این طریق، شکل تازه‌ای به خود گرفته است، جوری که بسختی می‌توان آن‌ را با آنچه پیش از این بود، مقایسه کرد.

علاوه بر ظاهر تازه‌ واتس‌‌آپ، امکان تماس صوتی نیز برای کاربران در نسخه‌ جدید، به‌طور خودکار فعال خواهد شد و دیگر لازم نیست دردسرهای اضافه کردن امکانات مختلف را تحمل کنید. از طرف دیگر، انیمیشن‌های تازه و اعمال تغییراتی در ظاهر کاربری برنامه، از دیگر نکاتی است که پس از به‌روزرسانی برنامه متوجه آن خواهید شد.

در حال حاضر، نسخه‌ به‌روز شده فقط در وبسایت خود این اپلیکیشن در دسترس کاربران قرار گرفته، اما بی‌شک کم‌کم به اپ‌استور و کافه بازار هم راه پیدا می‌کند. اگر مایل هستید زودتر با چهره‌ تازه‌ این ریزه‌میزه‌ پیام‌رسان آشنا شوید، می‌توانید از لینک اصلی زیر آن‌را به‌روز کنید.

دانلود نسخه‌ به‌روز شده: http://www.whatsapp.com/download

نسیم اسلام‌پور

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها