نسل جدید تبلت‌های سامسونگ به زودی در آمریکا عرضه خواهد شد

گلکسی تب A آماده عرضه در آمریکا

شرکت سامسونگ در راستای ایجاد تحول در محصولات خود، تبلت‌های سری جدید خود یعنی گلکسی تب A را به بازار روانه می‌کند که نخستین مدل‌های این تبلت به‌زودی در ایالات متحده آمریکا به دست خریداران خواهد رسید.
کد خبر: ۷۹۰۴۱۰
گلکسی تب A آماده عرضه در آمریکا

جام جم کلیک: سامسونگ در طول سال 2014 میلادی با یک سال کابوس‌وار در رده تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها روبرو بود و شاهد سقوط بسیار عجیبی در سود خود در این رده بود که موجب استعفای تعداد بسیار زیادی از مدیران این شرکت شد. این امر موجب شد تا سامسونگ به فکر تغییر ساختار بیفتد و به تحول در این رده بیندیشد که نتیجه آن نیز عرضه محصولاتی مانند گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج بود که موجب بازگشت این شرکت به شرایط مناسب شدند. این تغییرات در رده تبلت‌ها نیز اعمال شدند و نتیجه آن تولید تبلت‌های گلکسی تب A بود.

نخستین مدل‌های گلکسی تب A به زودی در ایالات متحده آمریکا به فروش خواهند رسید. این تبلت از نظر سخت‌افزاری در دو رده 8 و 9.7 اینچی به بازار روانه خواهد شد و از نظر سخت‌افزار پردازشی دارای یک هسته مشابه بوده ولی در بخش حافظه ذخیره‌سازی نیز دارای مدل‌های مختلفی است.

این تبلت به دوربین 5 مگاپیکسلی و یک دوربین دو مگاپیکسلی برای مکالمه تصویری مجهز است. رزولوشن هر دو اندازه صفحه نمایش برابر با 1024 در 768 پیکسل بوده و پردازنده آن هم از نوع چهار هسته‌ای با کلاک 1.2 گیگاهرتز است. این دستگاه در دو رده حافظه داخلی 16 و 32 گیگابایتی موجود خواهد بود. قیمت این محصول برای مدل پایه 8 اینچی آن برابر با 230 دلار و برای مدل پایه 9.7 اینچی آن برابر با 300 دلار اعلام شده است. تاریخ عرضه این محصول در ایالات متحده آمریکا، روز 17 ماه می در نظر گرفته شده است که مصادف با روزهای پایانی اردیبهشت ماه در تقویم شمسی است.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها