ویندوز 10 سیستم عاملی است که تا به حال خبرهای بسیاری پیرامون آن منتشر شده و توسط افراد بسیاری مورد بحث قرار گرفته است. شرکت AMD اخیرا اعلام کرده که DirectX 12 به همراه این سیستم عامل در ماه جولای عرضه خواهد شد.
کد خبر: ۷۸۹۹۴۵
عرضه‌ی DirectX 12 به همراه ویندوز 10

به گزارش جام جم کلیک: ویندوز 10 قرار است با تمامی ویژگی‌ها و قابلیت‌های خود عرضه شود و تا به حال اطلاع‌رسانی‌های بسیاری در این خصوص انجام شده است. شرکت AMD نیز اخیرا اعلام کرده که APIهای مربوط به DirectX به همراه ویندوز 10 در ماه جولای عرضه خواهد شد.

در آخرین کنفرانس این دو کمپانی، AMD اعلام کرده که تاریخ عرضه‌ی ویندوز 10 در ماه جولای خواهد بود. DirectX نیز درون این ویندوز تعبیه شده و به همراه آن ارائه خواهد شد. روز گذشته طی کنفراس مالی سه ماهه نخست سال ۲۰۱۵، مدیر عامل AMD لیزا سو اعلام کرد که اواخر فصل جاری درباره کارت گرافیک‌های آتی این کمپانی صحبت خواهد کرد، با این حال وی به هیچ زمان مشخصی اشاره نکرد اما نمایشگاه Computex که در ماه میلادی ژوئن برگزار می‌شود، می‌تواند فرصت خوبی برای معرفی محصولات جدید AMD باشد.

مایکروسافت وعده داده که به زودی ویندوز 10 را با تمامی قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید آن عرضه خواهد کرد. در مقابل شرکت AMD نیز ماه جولای را برای ارائه DirectX 12 به همراه ویندوز 10 در نظر گرفته است.

منبع: زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها