عوامل سازنده «مثلث» در سری جدید این برنامه که از اول اردیبهشت از شبکه پنج آغاز می‌شود، قصد دارند کمپین منهای یک را برگزار کنند تا از این طریق فرهنگ راهنمایی و رانندگی را در میان مردم نهادینه کرده و آمار خلاف‌های رانندگی را کاهش دهند.
کد خبر: ۷۸۹۲۴۷

محمد قنبری، طراح و تهیه‌کننده برنامه مثلث در این باره به جام‌جم گفت: سری جدید این برنامه از اول اردیبهشت روزهای شنبه ساعت 20 به صورت زنده از شبکه پنج پخش می‌شود. البته قبل از ایام نوروز هشت قسمت از سری جدید برنامه را با اجرای عبدالرضا امیراحمدی با نام سفرهای نوروزی پخش کردیم.

وی درباره تغییر مجری برنامه و جایگزین شدن امیراحمدی به جای هومن حاجی‌عبداللهی گفت: با توجه به این‌که آقای حاج عبداللهی قرار است در سریال پایتخت 4 بازی کند، قادر به ادامه همکاری نیست به همین دلیل آقای امیراحمدی اجرای برنامه را به‌عهده گرفت. دکور برنامه در سری جدید تغییر کرده و گزارش‌های برنامه متفاوت شده است.

این تهیه‌کننده اشاره کرد: با توجه به تغییر ماموریت شبکه پنج و سراسری شدن آن، موضوعات سری جدید برنامه مثلث فراپایتختی انتخاب می‌شود. مخاطب اصلی برنامه در این دوره اعضای خانواده‌ها هستند. بنابراین در بررسی تصادف و جرم به این نکته می‌پردازیم که چگونه بی‌دقتی در رانندگی می‌تواند چند خانواده را دچار مشکل کند.

قنبری گفت: با توجه به این‌که شبکه پنج به عنوان شبکه اقتصادی هم تعریف شده به موضوع اقتصاد ترافیک هم خواهیم پرداخت. قصد داریم در این برنامه مسابقه حضوری هم با شرکت بینندگان برگزار کنیم. سایت مخاطبان با مراجعه به سایت برنامه به نشانی www.mosallastv5.ir می‌توانند در کمپین ما هم شرکت کنند. وی عنوان کرد: این کمپین منهای یک نام دارد. در سایت بخشی تعریف شده و مردم بنویسند که دیگر کدام خلاف رانندگی را انجام نخواهند داد. مثلا متعهد می‌شوند که دیگر بوق اضافه نزنند یا پارک دوبل نکنند. در این کمپین باید شماره ماشین و شماره گواهینامه‌شان را هم قرار بدهند و ما بعد از یک سال بررسی می‌کنیم، اگر جریمه نشده باشند به قید قرعه به برندگان جوایزی اهدا خواهد شد. سری جدید این برنامه در 70 قسمت پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها