ساعت 21 امشب به وقت تهران، دو قدرت بزرگ فوتبال جزیره در ورزشگاه استمفردبریج در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل به مصاف هم می‌روند؛ دیداری بین شکست‌ناپذیرهای این هفته‌های اخیر فوتبال انگلیس.
کد خبر: ۷۸۸۹۲۳

چلسی که با هفت امتیاز برتری نسبت به آرسنال در صدر جدول قرار دارد، در 11 بازی گذشته خود در فوتبال انگلیس شکست نخورده است. چلسی برای بازی امشب یک رکورد جالب توجه دیگر هم دارد؛ هشت بازی بدون باخت مقابل منچستریونایتد.

در آن‌سو منچستریونایتد هم پس از باختی که به سوانسی داشت، هر شش بازی قبلی خود را در لیگ برتر برد تا به رده سوم جدول صعود کند. قرمزها حتی می‌توانند به قهرمانی امیدوار باشند، اگر امشب چلسی را در حضور تماشاگرانش شکست بدهند.

منچستر یونایتد بخشی زیادی از موفقیت‌های خود در نیم‌فصل را مدیون جناح چپ جادویی خود است؛ جایی که دیلی بلیند، اشلی یانگ و فلینی حضور دارند. هفته گذشته و در بازی با منچسترسیتی نزدیک به 57 درصد حملات یونایتد از همین جناح پایه‌ریزی شد. عملکرد خیره‌کننده فلینی در آن بازی باعث شد هواداران در پایان بازی به احترامش بایستد و برایش دست بزنند. شاید مورینیو برای رویارویی با فلینی از کورت زوما استفاده کند، زیرا نمانیا ماتیچ چپ‌پاست و او نمی‌خواهد از او در جناح راست میدانش بهره ببرد، البته در ترکیب چلسی هم یک بلژیکی حضور دارد که بهترین است؛ ادن هازارد. او در این فصل به اندازه‌ای خوب بوده که حالا در آستانه دریافت عنوان مرد سال فوتبال انگلیس به انتخاب بازیکنان حرفه‌ای قرار دارد. هازارد که به جناح چپ چلسی، غنایی فوق‌العاده‌ای بخشیده، در این فصل 12 گل در لیگ زده و هشت بار هم پاس گل داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها