سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امیدوار است تیمش در فصل آینده یکی از شانس‌های قهرمانی باشد. برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین دیروز پرسپولیس درباره شروع همکاری‌اش با این تیم اظهار کرد: خوشحالم که سرمربی پرسپولیس شدم و این یک افتخار برای هر مربی‌ است که بتواند سرمربی پرسپولیس شود. می‌دانم شرایط این تیم چگونه است، اما من و همکارانم تمام دانش و داشته‌هایمان را به کار می‌گیریم تا در انتهای این فصل رتبه خوبی را برای پرسپولیس به دست بیاوریم. در تلاشیم در آسیا هم موفق عمل کنیم. امیدوارم فصل آینده هم بتوانیم یکی از شانس‌های کسب عنوان قهرمانی باشیم.
کد خبر: ۷۸۸۰۴۹

او در پاسخ به پرسشی درباره دستیارانش نیز گفت: آندره پانادیچ به عنوان دستیار اول من در کنارم فعالیت خواهد کرد. او از سوابق غنی در بازی و مربیگری برخوردار است. در یوگسلاوی سابق برای تیم ملی این کشور بازی کرده است. در هامبورگ و اتریش هم بازی کرده است و بالاترین درجه مربیگری اروپا را دارد. همین طور کیودی سابی‌پاتیچ که استاد حرکت در دانشگاه تربیت بدنی کرواسی است. او کارشناس فوق‌العاده‌ای برای آمادگی جسمانی بازیکنان است. ایگور پانادیچ هم به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها در کنار ما فعالیت خواهد کرد. او هم سابقه غنی در کار مربیگری دروازه‌بانی دارد و در باشگاه‌های مختلف فعالیت کرده است. او در باشگاه الاتفاق جده هم فعالیت کرده و ‌همراه این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است.

برانکو درباره شرایط قراردادش و همین طور مشکلات مالیاتی‌اش هم گفت: مشکل مالیاتی را با رضایت طرفین حل کردیم. اکنون هم با آرامش کامل می‌توانیم کارمان را ادامه دهیم. قرارداد من تا پایان فصل آینده خواهد بود.

او در پاسخ به این پرسش که دستیار ایرانی بعدی که قرار است به پرسپولیس اضافه شود چه کسی خواهد بود گفت: همه از کریم باقری آشنایی کامل دارند و سوابق او را می‌شناسند. او خدمات زیادی را برای تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس به همراه داشته است و صاحب تجارب بین‌المللی زیادی است. از آنجا که کریم باقری به زبان انگلیسی و همین طور آلمانی مسلط است، در برقراری ارتباط با او مشکلی نخواهم داشت. بالطبع قرار است یک کمک مربی ایرانی دیگر به کار بگیریم و طبق قرارمان قرار است قائم‌مقام باشگاه همراه من در این مورد تصمیم‌گیری کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها