بغض رئال مادرید و کریستیانو رونالدو ترکید و این تیم در دیداری یکطرفه توانست با یک پیروزی پرگل مقابل تیم گرانادا، پایان روزهای کابوس‌وار خود را جشن بگیرد. در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌و‌نهم لالیگا، روز گذشته تیم فوتبال رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو میزبان گرانادا بود که موفق شد این تیم را با نتیجه قاطع 9 بر یک درهم بکوبد.
کد خبر: ۷۸۴۶۹۷

در این دیدار کاملا یکطرفه، گرت بیل در دقیقه 25 جشنواره گل کهکشانی‌ها را آغاز و پس از او کریستیانو رونالدو سه‌بار در دقایق 30، 36 و 38 گلزنی کرد. این بیست‌وچهارمین هت‌تریک رونالدو در لالیگا بود.

پس از ستاره پرتغالی رئال نوبت به هم‌تیمی فرانسوی او، کریم بنزما رسید تا اولین گل خود را در دقیقه 52 به ثمر برساند. دو دقیقه بعد رونالدو چهارمین گل خود را هم به ثمر رساند تا در این فصل از رقابت‌های لالیگا 36 گله شود و در جدول برترین گلزنان لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا بالاتر از لیونل مسی 32 گله در صدر قرار بگیرد. هفتمین گل کهکشانی‌ها نیز به نام کریم بنزما ثبت شد و او دومین گل خود را در این بازی در دقیقه 56 به ثمر رساند.

گرانادا در دقیقه 74 توسط روبرت ایبانس یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا حداقل نگذارد کهکشانی‌ها در این بازی کلین‌شیت کنند. نهمین گل بازی را هم یکی دیگر از بازیکنان گرانادا به نام دیه‌گو ماینس در دقیقه 83 به ثمر رساند که البته او توپ را وارد دروازه خودی کرد تا هشتمین گل رئال مادرید را به ثمر برساند. حسن ختام جشنواره گل کهکشانی‌ها را هم رونالدو با زدن پنجمین گل خود با یک ضربه سر در دقیقه 90 رقم زد تا 36 گله شود.

با ثبت قاطعانه‌ترین پیروزی خود در این فصل لالیگا، رئال مادرید شمار گل‌های زده خود در این فصل لالیگا را به 85 گل رساند تا قوی‌ترین خط حمله این رقابت‌ها را در اختیار داشته باشد. رئال با این پیروزی، شمار امتیازهایش را به ۶۷ رساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها