اگر بگوییم گوگل همه‌چیز را می‌داند اشتباه نکرده‌ایم، زیرا با وجود سرویس‌های مختلف گوگلی همچون گوگل‌دسکتاپ، گوگل‌کروم، گوگل‌پیکاسا، گوگل‌ارث، نوار ابزار گوگل و جیمیل این شرکت در تمام فعالیت‌های آنلاین و اینترنتی شما حضور دارد و بازخوردی از این فعالیت‌ها را با گزارش‌هایی که از آنها کسب می‌کند در اختیار می‌گیرد. پس درست است بگوییم گوگل همه چیز را می‌داند، زیرا همچون جاسوسی همیشه در صحنه به انواع اطلاعات شما دسترسی دارد و از آنها برای مقاصد مختلف استفاده می‌کند.
کد خبر: ۷۸۴۰۸۳

دوست دارید دسترسی گوگل به این اطلاعات را محدود کنید تا علاوه بر استفاده از خدمات محبوب این شرکت، حریم خصوصی امنی داشته باشید؟ نرم‌افزار GoogleClean با عملکرد منحصربه‌فرد، به شما این اطمینان را می‌دهد که کمترین اطلاعات از فعالیت‌های مختلف شما در اختیار گوگل قرار گیرد. این نرم‌افزار از امکانات متعددی مانند ممانعت از جاسوسی از سوی گوگل، پشتیبانی از انواع برنامه‌ها و سرویس‌های گوگلی اعم از خدمات آنلاین (جستجو، ایمیل، نقشه و...)، یوتیوب، کروم، آمارگیر گوگل آنالیتیکس، نوار ابزار گوگل، گوگل دسکتاپ، گوگل آپدیتر و گوگل پیکاسا و همچنین حذف کوکی‌ها و سوپر کوکی‌ها (فلش کوکی) برخوردار است.

نسخه‌ آزمایشی نرم‌افزار Google Clean با قابلیت اجرا در همه نسخه‌های 32 و 64 بیت ویندوز اکس‌پی، ویستا، 7 و 8 از لینک زیر قابل دانلود است:

http:‌/‌‌/‌www.abelssoft.net‌/‌gc.exe

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها