وزارت کشور عراق از آزادی تمام کاخ‌های ریاست‌جمهوری در تکریت و برافراشته شدن پرچم‌ عراق بر تمامی ساختمان‌های دولتی از جمله مقر استانداری و فرمانداری در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۷۸۳۳۹۰
آزادی کاخ ها و ساختمان‌های دولتی تکریت

سرتیپ «سعد معن» سخنگوی وزارت کشور عراق در گفت‌وگو با «السومریه نیوز» گفت: نیروهای پلیس فدرال، امروز کنترل تمامی ساختمان‌های دولتی، ساختمان شورای استانداری، مراکز امنیتی، همه کاخ‌های ریاست‌جمهوری را در این شهر که شمار آنها به 13 عدد می‌رسید، در دست دارد.

وی افزود: این نیروها همچنین پل «العلم» را تحت کنترل درآوردند و ده‌ها تکفیری انتحاری کشته شدند و ده‌ها بمب خنثی شد و شماری زیادی از خودروهای تروریست‌ها از بین رفت.

شبکه العربیه نیز اعلام کرد که پرچم عراق بر فراز ساختمان فرمانداری تکریت و تمام ساختمان‌های دولتی این شهر برافراشته شده است.

پلیس عراق، دوشنبه (دیروز) نیز با اعلام ازسرگیری عملیات تکریت اعلام کرد که در این عملیات، پرچم عراق بر فراز ساختمان استانداری صلاح‌الدین در مرکز تکریت برافراشته شد و 40 داعشی به هلاکت رسیدند.

نیروهای امنیتی و داوطلب همچنین پرچمهای عراق را بر فراز بیمارستان تکریت، مسجد جامع این شهر و دانشکده پزشکی و چند مقر مهم و راهبردی دیگر برافراشتند.

عملیات آزادسازی استان صلاح‌الدین عراق به مرکزیت تکریت، از اسفند 93 آغاز شد و تکریت این روزها در آستانه آزادی کامل از دست گروهک داعش قرار گرفته است.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها