بازی DragonVale یکی از برترین بازی‌های آنلاین است. کاربر با ورود به این بازی در یک پارک پر از اژدها قرار می‌گیرد و باید به پرورش اژدهای خود بپردازد.
کد خبر: ۷۸۲۶۵۴
بازی موبایل: پرورش و نگه‌داری اژدها را تجربه کنید

جام جم کلیک: مراقبت از اژدها و انتظار برای به دنیا آمدن اژدها از تخم از جمله کارهایی است که باید در این بازی انجام دهید اما هنگامی که اژدهای دوست داشتنی شما به دنیا آمد کار سخت تر می شود چرا که باید به وضعیت خوراک و پرورش او بپردازید و از او نگه‌داری کنید.

این بازی بسیار اعتیاد آور است به گونه‌ای که بسیاری از کاربران این بازی به طرز قابل توجهی به جوجه‌ریزی و مراقبت از اژدها اعتیاد پیدا کرده‌اند و وقت زیادی صرف این بازی می‌کنند پس باید به وقت با ارزش خود نیز توجه داشته باشید.

تغذیه اژدها، تماشای رشد آنها، احداث زیستگاه و تزئینات مربوط به محل زندگی اژدها، دعوت از دیگران برای مشاهده جزیره‌های زیبا و شناور در آسمان، انتخاب جفت برای تولید نسل از اژدهای خود و یا ایجاد مسابقه برای رقابت بین اژدهای شما و دیگران و بدست آوردن جوایز بسیار عالی از دیگر مواردی است که در این بازی حتما مشاهده خواهید کرد.

از ویژگی‌های دیگر این بازی می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • ساخت جزایر جادویی در آسمان
  • محیطی زیبا با رنگ و انیمشین فوق العاده
  • موسیقی فوق العاده و اصلی متن فیلم رنسانس
  • پشتیبانی توسط مرکز بازی و فیس بوک

لطفا توجه داشته باشید! این بازی احتیاج به اتصال به اینترنت دارد و رایگان است اما برخی از قابلیت‌های آن باید خریداری شود که با این وجود در صورتی که نمی‌خواهید از این ویژگی‌ها استفاده کنید باید در تنظیمات بازی گزینه خریدها را غیر فعال نمایید.

دانلود رایگان بازی DragonVale برای اندروید

دانلود رایگان بازی DragonVale برای iOS

سید احسان حسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها