تولیدکننده بازی رایانه‌ای سنگ اژدها از توزیع این بازی در بازار همزمان با شروع تابستان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۷۸۲۴۰۲
سنگ اژدها تابستان امسال می‌آید

به گزارش جام جم کلیک: جعفر بختیار، در مورد مراحل تولید بازی رایانه‌ای سنگ اژدها، اظهار داشت: تولید این بازی در فروردین سال جاری به اتمام می‌رسد و تابستان، توزیع در بازار بازی‌ها آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: این بازی برای سیستم اندروید و پی سی (رایانه شخصی)، به سبک رانر- مرحله‌ای تولید و مبتنی بر داستان تولید شده است، ما در این بازی نوع دوربین را طوری تنظیم کردیم که حساسیت کاربر را بالا برده و وی را جذب کند.

این تولیدکننده بازی‌های رایانه‌ای همچنین گفت: این بازی هشت مرحله دارد و طی آن پدر خانواده‌ای در جنگل در ضمن شکار دایناسور دزدیده می‌شود و افراد دیگر خانواده باید سنگ اژدهایی را در شکم یکی از دایناسورها پیدا کنند تا بتوانند پدرشان را آزاد کنند و تلاش آنها برای یافتن سنگ و نجات پدر، جریان بازی را شکل می‌دهد.

وی افزود: بازی دو حالت آف‌لاین و زمان واقعی را دارد و در مرحله آخر آن کاراکتر یک اژدهاست که کاربر سوار آن می‌شود و در حال پرواز بازی ادامه پیدا می‌کند که تنوع بازی را مضاعف می‌کند، تولید این بازی از اسفند سال گذشته با یک تیم 17 نفره آغاز شد و تیراژ اولیه آن 50 هزار عدد است.

بختیار خاطرنشان کرد: تبلیغات برای بازی‌های رایانه‌ای بسیار مهم است لذا رسانه‌ها باید به ما کمک کنند، در بحث تولید، ما از صنعت روز دنیا کمی عقب هستیم اما مشکل اساسی‌تر ما توزیع است؛ رقابت با کشورهای دیگر نیز دشوار است چراکه قیمت بازی‌های خارجی به دلیل ورود غیرمجاز کمتر است ولی یک بازی ایرانی که هزینه زیادی نیز برای آن شده با قیمت بالاتری عرضه می‌شود.

وی گفت: مشکلات مالی برای تولید بازی‌های رایانه‌ای در کشور وجود دارد اما زیاد آزاردهنده نیست، موضوع مهمتر این است که در ایران تولیدکننده‌ها قبل از سنجش بازار کاری را که علاقه دارند می‌سازند و هنر خود را پیش می برند در صورتیکه بازار را نسنجیده‌اند.

بختیار در پایان گفت:‌ ما در حال حاضر حمایت اصلی از نظر تبلیغاتی می‌خواهیم، بازی‌های ساخت ما دیده نمی‌شوند، هزینه تبلیغ نیز با خود ماست و کار را برای ما سخت می‌کند.

منبع: تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها