معرفی بازی طغیان اژدها / Dragon Storm

در بازی Dragon Storm از سرزمین خود دفاع کنید

طغیان اژدها از آن دسته بازی‌های نقش‌آفرینی است که قادر است تا ساعت‌ها شما را به خود مشغول کند. اگر اهل بازی‌های نقش‌آفرینی همراه هستید و اکشن را هم به داستان ترجیح می‌دهید، این بازی را از دست ندهید.
کد خبر: ۷۳۹۰۶۲
در بازی Dragon Storm از سرزمین خود دفاع کنید

جام جم کلیک: طغیان اژدها از آن دسته بازی‌های نقش‌آفرینی است که قادر است تا ساعت‌ها شما را به خود مشغول کند. اگر اهل بازی‌های نقش‌آفرینی همراه هستید و اکشن را هم به داستان ترجیح می‌دهید، این بازی را از دست ندهید.

سیستم ها: Android

سازنده: Rainfall Soft

ناشر: Mobirix

سبک: هک اند اسلش

امتیاز: 7.0

اگر اهل بازی‌های شمشیری هستید، ٱن هم از نوعی که همزمان سرعت عمل و استراتژی شما را تست کنند، این بازی راست کار شماست. در این بازی کنترل شخصیتی را به عهده دارید که به عنوان قهرمانی یکه‌تاز پا به میدان نبرد نهاده و با دشمنان افسانه‌ای مبارزه می‌کند. این دشمنان از انواع گابلین‌ها (که در فارسی اشتباها به جن یا جن سبز ترجمه شده، در حالی که تفاوت زیادی با هم دارند) گرفته تا قبیله‌نشین‌های وحشی و اژدها و غیره سر راهتان قرار می‌گیرد. قهرمان شما در وسط تصویر قرار می‌گیرد و کنترل وی به وسیله‌ی دو دکمه در پایین صفحه انجام می‌شود؛ چپ و راست. قهرمان شما حرکت نمی‌کند. باید صبوری کنید تا دشمنان به سمتتان حمله‌ور شوند، سپس در لحظه‌ی مناسب با زدن دکمه‌ی مربوطه، آن‌ها را از پا دربیاورید.

خیال نکنید که این کنترل ساده بر سادگی بازی دلالت دارد. پس از چند مرحله، دشمنان چنان زیاد و متنوع می‌شوند که اگر لحظه‌ای غفلت کنید، از پشت سر مورد حمله قرار می‌گیرید. سایه زدن (زدن ضربه بدون اصابت به دشمن) هم قوز بالاقوز می‌شود و اگر بی‌هوا ضربه بزنید، قهرمانتان برای لحظه‌ای از نفس می‌افتد و در معرض آسیب قرار می‌گیرید. طبق تجربه‌ی مقطعی که از این بازی داشتیم، این بازی به طرز سرسام‌آوری هیجان دارد. گول گرافیک به ظاهر ساده‌اش را نخورید.

دانلود بازی رایگان Dragon Storm مناسب اندروید 2.3 و بالاتر

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها