رییس پلیس راه راهور ناجا از تداوم بارش برف و باران در 12 استان کشور و لغزنده بودن محورهای 14 استان کشور خبر داد.
کد خبر: ۷۸۲۵۲۰
محورهای 14 استان لغزنده است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سایت راهور، سرهنگ حمیدی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیک محورهای کشور گفت: برابر آخرین اخبار دریافتی ترافیک تا ساعت 10:00در محور کرج - چالوس (از میدان امیر اکبیر تا کیلومتر 6) نیمه سنگین است.

رییس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده ها گفت: برابر آخرین اخبار دریافتی تا ساعت10:00 (امروز دوشنبه) در استانهای همدان (اکثر محورها)، آذربایجان شرقی (محورهای تبریز بستان آباد و صوفیان- مرند)،آذربایجان غربی (محورهای سردشت پیرانشهر و ماکو- چالدران)، گلستان (محور آزاد شهر- شاهرود و توسکستان-شاهرود)، لرستان(خرم آباد-بروجرد)، کرمانشاه (محورهای بیستون-صحنه،کرمانشاه هرسین،ماهی دشت- اسلام آباد) و کردستان (محور سنندج-مریوان) بارش برف گزارش شده است.

وی تصریح کرد: در عین حال در استان های خراسان شمالی، گلستان،مازندران (اکثر محورها)، اردبیل (محور پارس آباد- مشکین شهر)،خرسان رضوی (محور سبزوار،شاهرود)، هرمزگان ( محور بندرلنگه)، سمنان (محور سمنان-دامغان) و فارس (محور شیراز کازرون) بارش باران گزارش شده است.

حمیدی با اشاره به اخطاریه سازمان هواشناسی کشور گفت: بر این اساس به دلیل بارش برف و مه آلود بودن، اختلال تردد جاده های کوهستانی در استانهای مازندران، تهران، سمنان، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی پیش بینی می شود که با توجه به وزش باد شدید در برخی نقاط با کولاک برف همراه خواهد بود.

وی تصریح کرد: همچنین در این مدت در استانهای سمنان، یزد، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، قم، شرق استان کرمان و جنوب استان تهران وزش باد شدید پیش بینی می شود.

رییس پلیس راه راهور ناجا با هشدار به رانندگان مبنی بر رعایت سرعت مطمئنه و عدم سبقت غیرمجاز گفت: در زمان بارندگی به دلیل سر خوردگی خودرو، شتاب آن تغییر می کند و همین امر موجب می شود که راننده و سرنشینان در معرض خطر تصادف قرار بگیرند. از سوی دیگر رانندگان حتما فاصله طولی را رعایت کنند.

وی تاکید کرد: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی بارش برف و باران همچنان در استان های مختلف ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها