بارش برف در جاده های استانهای شمالی

مسدود بودن محور اسالم به خلخال

فرمانده پلیس راه با اعلام آخرین وضعیت جاده های کشور از مسدود بودن محور اسالم به خلخال و بردسکن به سبزوار خبر داد.
کد خبر: ۵۴۷۸۴۰
مسدود بودن محور اسالم به خلخال

سرهنگ محمدرضا مهماندار در خصوص آخرین وضعیت راههای کشور، گفت: بارش برف در اکثر استانهای نیمه شمالی از جمله تهران، زنجان، قزوین، البرز، گیلان، مازندران، گلستان، قم، سمنان، خراسان شمالی و رضوی ادامه داشته و سطح جاده های این استانها لغزنده است ضمن اینکه دید رانندگان به علت بارش برف کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه مسافرانی که شب گذشته در جاده های کشور گرفتار برف شدند، زنجیر چرخ به همراه نداشتند، افزود: مسافرانی که شب گذشته گرفتار برف و کولاک در جاده های کشور شدند و ماموران پلیس راهداری و هلال احمر آنها را نجات دادند، دارای زنجیر چرخ نبودند. هم اکنون تردد در جاده های کوهستانی و برف گیر بدون داشتن زنجیر چرخ ممنوع است.

فرمانده پلیس راه با اعلام اینکه هم اکنون دو محور اسالم به خلخال و بردسکن به سبزوار مسدود است، تاکید کرد: تعدادی از هموطنان در محور بردسکن به سبزوار گرفتار شده اند که هم اکنون نیروهای پلیس، راهداری و هلال احمر در حال تخلیه جاده هستند.

سرهنگ مهماندار به رانندگان توصیه کرد حتما با سرعت مطمئه حرکت و فاصله طولی خود را به دلیل لغزندگی جاده با خودرو جلویی دو برابر کنند ضمن اینکه علاوه بر زنجیر چرخ و تجهیزات گرمایشی حتما سوخت کافی به همراه داشته باشند تا اگر در برف و کولاک گرفتار شدند، بتوانند به راحتی در جاده ها تردد کرده و به خاطر تمام شدن سوخت در این محورها گرفتار نشوند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها