معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از ارایه طرح رتبه بندی معلمان به مجلس تا پایان هفته خبر داد و گفت: با تصویب این طرح حداقل ۱۵۰هزارتومان به کف حقوق معلمان اضافه می شود.
کد خبر: ۷۸۰۵۸۲
رتبه بندی معلمان و افزایش  ۱۵۰هزارتومانی حقوق ها

حجت الاسلام مصطفی ناصحی در گفتگو با مهر درباره ارایه طرح رتبه بندی معلمان به مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:انشالله تا پایان هفته طرح رتبه بندی معلمان به مجلس شورای اسلامی داده می شود.

وی با بیان اینکه رتبه بندی معلمان موجب بهبود وضعیت معیشتی معلمان می شود افزود:با تصویب این طرح حداقل به کف حقوق معلمان ۱۵۰هزارتومان اضافه خواهد شد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که با کمبود بودجه برای افزایش حقوق مواجه نمی شوید تصریح کرد:دولت طرح رتبه بندی معلمان را داده است وحتما برای آن بودجه در نظر گرفته است.

ناصحی درباره گلایه های فرهنگیان نسبت به حقوق و مزایا بیان کرد:پرداخت حقوق بر اساس نظام هماهنگ کشوری است و حقوق معلمان هم سطح دیگر کارکنان دولت است اما برخی از دستگاه های اجرایی امتیازهای جانبی مختلف برای کارمندان خود دارند که این مزایا را آموزش و پرورش ندارد.

وی تصریح کرد:درحال پیگیری هستیم تا از دولت برای معلمان ضمن افزایش حقوق امتیاز و مزایا دریافت کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
آموزگار
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
۰
۰
حاج آقابعدشش ماه خوبه دیگه قراره یه پفكی دست معلماداداه بشه البته اگه ... اجازه بدن.
َaliakbaralizade
United States
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
۰
۰
كمتر از صد در صد افزایش حقوق معلمان ظلم است و جور به معلمان و نمایندگان ملت و بخصوص ریاست جمهوری باید روزی جوابگوی این ظلم و تبعیض و بی عدالتی باشد منتظر آن روز پاسخگویی شما در قیامت هستیم
معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
۰
۰
با حلوا حلوا دهن شیرین نمیشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
۰
۰
سلام خدمت دوست عزیز نخواستم جواب زشتگوییتون رو بدم ولی داداش معلم با كارگر فرق داره من خودم مهندسی دارم با كلی سوابق علمی بعد از 6 سال 800 میگیرم - دكترای زبان داریم بعد از 6 سال 1100 و دكترای تاریخ داریم بعد از 24 سال 1500 بقیشونم بماند . حقوق شما رو هم اضافه كنن بالاخره زحمت میكشین . اوضاع تاسف بار جامعه و رواج بی توجهی به دین و فساد بین نوجوانان و جوانان ناشی از عملكرد غلط وزارت آموزش و پرورشه - تیری كه از سمت وزارت و دولت به سوی مدارس پرت شده با جا خالی دادن معلم ها بر قلب دانش آموزای بی گناه وارد میشه كه نیجه ای جز اعتیاد و فساد و تباهی نداره . یا علی
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
۰
۰
با این حساب درصد افزایش بسیار ناچیز است….من دانشجوی دوره دكتری ام و كتاب و مقاله هم دارم اما ظاهرا باید همه بروند از پله ی اول شروع كنند……….. نه ! نشد برادر ! طرح خوبی است اما خوب كارشناسی نشده مثل سایر طرحها ی شتابناك و از سر خود واكردنهای دیگر…..پیشنهاد من این است كه حداقل به فوق لیسانس ها و كسانی كه مدرك دكتری دارند مثل اعضای هیات علمی وزارت علوم حقوق پرداخته شود به لیسانسها نیز مثل كارمندان وزارت علوم ……و راه كار دیگر این است كه دو وزارت خانه آموزش و پرورش و وزارت علوم با همدیگر ادغام شوند ….زیرا در سالهای اخیر تعداد كسانی كه در آموزش و پرورش دكترا گرفته اند ( آنهم در دانشگاههای معتبر ) روند رو به افزایشی دارد…..چرا باید كسی با مدرك دكتری در آموزش و پرورش شاغل اند ۲۴ ساعت تدریس كند و هم مدرك او در دانشگاه ۸ ساعت و در دریافت دستمزد و حقوق فاصله شش برابری باشد…اگر با دید انصاف نگریسته شود این ظلم است . تازه شعار می دهیم كه آموزش و پرورش زیر بنا است ( زیرا عدل در علم كلام یعنی نهادن هرچیزی در جای خودش و در غیر این صورت ظلم محسوب می شود ) و رنگ و بوی تدبیر و امید در آن نیست . تازه شعار هم می دهیم كه آموزش و پرورش زیر بنا است بخدا سوگند اگر من به جای وزیر آموزش و پرورش بودم از همین حالا به بعد در مقطع ابتدایی از معلمان دارای مدارك دكتری در گرایش های علوم تربیتی و تخصص آموزش ابتدایی استفاده می كردم تا به تدریج در سالهای آینده جا بیفتد و اگر صبور باشیم و دلسوز در یك برنامه ۱۲ ساله همه چیز متحول خواهد شد(حد اقل فایده آن . شهروندانی خوب با معیار های اخلاق اسلامی - ایرانی و به معنی اخص كلمه با سواد تربیت خواهند شد )
نیما
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
۰
۰
واقعا مشكلات معلمان با این طرح حل شد. صد هزار تومان افزایش حقوق هم مشكلات منزلتی و هم اقتصادی با هم حل شدند ما چقدر خنگ بودیم كه نمیدونستیم مشكلمون. صد هزار تومانه

نیازمندی ها