شبکه چهار برای نوروز 94 ، 14 فیلم از آثار برتر سینمای ایران و جهان را برای پخش تدارک دیده است که از میان آنها می‌توان به پرونده پرخطر، جیمی‌پی، دور افتاده، آقای ترنر، استالینگراد، پایان ناخوشایند، ناشناس و آسمان محبوب اشاره کرد. این فیلم‌ها هر روز ساعت 15 به مخاطبان ارائه می‌شود.
کد خبر: ۷۷۹۴۹۵

به گزارش روابط عمومی‌شبکه چهار، فیلم سینمایی «پرونده پر خطر» محصول سال 2014 به کارگردانی جو جانستون داستان جوانی است که در شرف اخراج از محل کارش است. او در همین حین متوجه می‌شود اتفاقات خطرناکی در حال رخ دادن است و به‌طور پنهانی در شرکت می‌ماند و با قاتلی حرفه‌ای روبه‌رو می‌شود.

فیلم جیمی‌پی به کارگردانی آرنولد دسپیچین محصول مشترک سینمای آمریکا و فرانسه است و داستان آن درباره جیمی‌پی است که بعد از جنگ جهانی دچار مشکلات روحی و روانی شده است. او یک سرخپوست است و برای درمانش نیاز به یک روانپزشک دارد.فیـــــــلم دورافتاده محصول سال 2013 به کارگردانی جی.سی. چاندور داستان تنهایی مردی است که در دریا تمام امید خود را از دست داده است.

فیلم آقای ترنر که جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین فیلمبردار را از جشنواره فیلم کن 2014 دریافت کرده، از دیگر آثاری است که شبکه چهار پخش می‌کند. این فیلم را مایک لی ساخته و داستان 25 سال آخر زندگی نقاش معروف بریتانیایی، جوزف مالارد ویلیام ترنر را به تصویر می‌کشد. داستان فیلم در سال ۱۸۲۶ آغاز می‌شود که ترنر پنجاه و یک ساله می‌شود و ...

فیلم استالینگراد به کارگردانی فودور باندارچوک در سال 2013 ساخته شده و یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین نبردهای جنگ جهانی دوم را به تصویر می‌کشد.

فیلم پایان ناخوشایند به کارگردانی جان مک‌کی محصول 2013 انگلستان داستان چاپ اولین کتاب یک نویسنده زن جوان توسط یک ناشر مرد را به تصویر می‌کشد. ناشر بدون اطلاع نویسنده عنوان کتاب را تغییر می‌دهد و همین امر باعث می‌شود نویسنده دیگر علاقه‌ای به ادامه کار با این ناشر را نداشته باشد. اما ناشر تمام تلاش خود را می‌کند تا با او ادامه همکاری دهد.

فیلم ناشناس محصول سال 2011 به کارگردانی رونالد امریچ و داستان آن درباره جوانی است که ادعا می‌کند نویسنده داستان‌هایی است که اکنون میراث ادبی شکسپیر لقب دارد.

فیلم ایرانی «آسمان محبوب» ساخته داریوش مهرجویی که سیمرغ بلورین بخش بهترین کارگردانی و دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد را در بخش مسابقه بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر کسب کرده جزو آثار نوروزی شبکه چهار است. این فیلم داستان زندگی دکتر جوانی به نام شایان است که در اوج موفقیت کاری و اجتماعی‌اش درمی‌یابد مبتلا به تومور مغزی ‌است؛ او تصمیم به خودکشی می‌گیرد، اما در آخرین لحظه اتفاقی رخ می‌دهد که باعث می‌شود سر از روستایی دورافتاده درآورد و وقایع غیرمترقبه‌ای برایش رقم بخورد.

فیلم زندگی پادشاه به کارگردانی جی‌ک گلدبرگر سال 2013 ساخته شده و داستان آن درباره یک سیاهپوست است که در زندان با شطرنج بازی حرفه‌ای آشنا می‌شود که بعد از رهایی از زندان در یک مدرسه شروع به کار می‌کند و به دانش آموزان شطرنج آموزش می‌دهد و در نهایت خانه شطرنج راه‌اندازی می‌کند.

فیلم فریب بزرگ به کارگردانی دان مک کلر محصول سال 2013 کاناداست و داستان آن در یک بندر کوچک اتفاق می‌افتد که در آنجا اکثر مردم بیکار هستند و افراد بسیاری به شهر مهاجرت کردند. یکی از اهالی که به این بندر به عنوان زادگاهش علاقه دارد، تلاش می‌کند تا دوباره رونق گذشته بندر را زنده کند و...

فیلم سینمایی چمدان به کارگردانی مانی حقیقی، داستان پدر و پسری است که سال‌ها یکدیگر را ندیده‌اند. پسر در نوجوانی به اصرار پدر عازم آلمان شده و هم‌اکنون آنجا صاحب خانواده است. طی سفر پدر به آلمان، سوءتفاهم‌هایی به وجود می‌آید و حضور او باعث ایجاد تغییر و تحولاتی در زندگی پسر می‌شود.

در فیلم یک سطر واقعیت به کارگردانی علی وزیریان، حسین یاری و مهراوه شریفی‌نیا نقش یک زوج مطبوعاتی را بازی می‌کنند که به واسطه مواجهه با پیشنهادات و مشکلاتی که در مسیر کاری خود دارند به فکر مهاجرت می‌افتند.

فیلم بازگشت به خانه به کارگردانی جو بایر درباره مردی است که پس از سال‌ها به شهر کوچک خود باز می‌گردد. او در زمان جوانی به‌دلیل برخی از مشکلات با پدرش اختلاف پیدا می‌کند و از شهر می‌رود. حالا او بعد از مرگ پدر به شهر برمی‌گردد و...

فیلم باند پیکاسو درباره پابلو پیکاسو، نقاش معروف است که در دوران جوانی ناخواسته درگیر پرونده سرقت از موزه لوور پاریس می‌شود. او چند مجسمه کوچک سرقت شده را از سارق که یکی از دوستانش است، خریداری کرده و ممکن است خود او به جرم همکاری با سارق دستگیر شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها